Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette, jos olisitte prinsesssa ja saisit tietää sen 13-vuotiaana?
31.03.2018 |
Mä itte suuttuisin, sillä siitä täytyy vähintään sillojn kertoa kun lapsi on 7wee.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla