Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun pyyhin peppuni ison hädän jälkeen melkein verille, mutta sitten parin tunnin päästä

Vierailija
31.03.2018 |

kun käyn vessassa ja pyyhkäisen taas takapuolta, niin paperiin jää edelleen kakkaa. Mistä sitä oikeen tulee? :|

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hygienia. Pyyhi kunnolla  ja käytä bidesuihkua, ja kuivaa taas. Mulle ei tulisi mieleenkään olla suihkuttamatta takapäätäni sen "ison hädän" jälkeen. AAARRGGHHH miten mä vihaankaan tuota sanontaa "iso hätä" , mitä hiton sievistelyä!! Se on ulostaminen, normaali toiminto, joka tulee kaikilta. Hätä on vasta sitten, jos on maha ihan kuralla ja saa pelätä ehtiikö vessaan.

Ohhohh, totta!

Mä niin nolostuin pikkutyttönä, kun olin tädin luona ja sanoin että tarttee päästä vessaan. "Onko sulla oikein isompi hätä?"

"No ei mikään kamala. Mutta vessaan pitäisi mennä".

En ymmärtänyt eufemismia. Täti tarkoitti, että pissalle voi mennä puskan juurelle.

Myöhemmin ulkoilutettiin naapurin koiraa kaverin kanssa.

" Nostiko se paljon jalkaa?" kysyttiin.

"Joo, se käveli reippaasti", vastasin.

Puhukaa edes lapsille asioiden oikeilla nimillä.

Vierailija
22/22 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hifistelen noissa ongelmissa vauva-pyyhkeillä. käytän niitä myös toisinaan meikinpoistoon jos en jaksa veden kanssa lotrata. voithan myös ostaa pönikän halpaa kosteusemulsioo yms. voidetta siihen pöntön viereen ja ruiskauttaa voidetta paprulle ennen pyyhkimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi