Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hay Day - pelaajat!

Vierailija
31.03.2018 |

Millä tasolla olette? Kauanko on mennyt päästä sille tasolle?

Vinkkejä peliin? Minkä ostaminen on "turhaa", mikä pelissä ärsyttää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 44 ja aloitin pelaamisen joulukuussa.

Tällä hetkellä suorastaan vatuttaa se kun odotin hummerihomman aukeamista kuin kuuta nousevaa ja se onkin ihan kakka. Pelkkä avaaminen maksoi hurjasti, hummereita saa pyydettyä yhden kerrallaan (ja sen yhden pyytämisessä menee 6h) ja sen jälkeen sitä pitää uittaa vielä siellä altaassa 6h. Eli 12 vatun tuntia että saa YHDEN hummerin.

Olisi pitänyt googlettaa asia etukäteen.

Vierailija
2/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ideahan näissä peleissä on se, että ensin koukututaan peliin, sitten alkaa v*tuttamaan se hummerin valmistumisen odottelu ja siksi pelaaja ostaa sitten oikealla rahalla timantteja, joilla hummerin saa heti käyttöön. Jos ei halua ostaa timantteja, sitten pitää vain odottaa. Olen tasolla 88 pelkästään odottelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ideahan näissä peleissä on se, että ensin koukututaan peliin, sitten alkaa v*tuttamaan se hummerin valmistumisen odottelu ja siksi pelaaja ostaa sitten oikealla rahalla timantteja, joilla hummerin saa heti käyttöön. Jos ei halua ostaa timantteja, sitten pitää vain odottaa. Olen tasolla 88 pelkästään odottelemalla.

Totta!

Sain lahjaksi lahjakortin Play-kauppaan jonka käytin sitten timantteihin. Olihan se luksusta se pelaaminen ison timanttimäärän kanssa ja peli eteni kyllä nopeasti sen ajan. Itse en kumminkaan aio rahaa peliin laittaa, saa nähdä pitääkö lupaus.

T. Se hummerista ärsyyntynyt.

Vierailija
4/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut joitakin vuosia ja tasolla 94. Itse ostelen välillä timantteja, minulle se on harrastukseen käytettyä rahaa siinä missä muukin. Tilanteilla kannattaa avata lisää ”luukkuja” niihin tuotantokoneisiin. Hyvä ja aktiivinen naapurusto on myös tärkeä.

Vierailija
5/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pelaamisen joskus syyskuussa ja olen tasolla 39. Hillokoneen hitaus riipii tällä hetkellä, ärsyttävää kun kestää 8 tuntia! Olen pari kertaa ostanut timantteja muutamalla eurolla.

Vierailija
6/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 108. Hauskaa on syötellä possuja ja paistella kakkuja. En ymmärrä kiihdyttimiä. Ilmaisia mutta kuitenkin vaativat timantteja jos käyttää?Pidän kesäisin kolmen kuukauden pelitauon.

Vierailija
7/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut noin kolme vuotta, välillä pidän taukoja enkä osta timantteja, olen nyt tasolla 82.

Olin jo kyllästynyt koko peliin kunnes naapurustokisat saivat innostumaan uudelleen. Naapuruston on pieni ja vain pari pelaajaa on aktiivisia kisoissa. Emme siis pääse koskaan ylimmille kisatasoille, mutta ihan kivaa on näinkin.

Typerin lisäys on tuo eläintarha ja kiihdyttimet aika turhia. En myöskään tunnu saavan laajennulupia oikein mistään ja enkä ole saanut niitä laajennuksia auki kuin pari.

Vierailija
8/8 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tason 80 pelaaja. Aloittanut jo useampi vuosi sitten, välillä pidän taukoa. Koskaan en ole laittanut rahaa timantteihin, niitä kertyy kyllä itsekseen jos säästää.

Ärsyttävintä on se, että timantteja kuluu joskus vahingossa vaikka on ns. varmistin päällä. Kiihdytinvarasto on myös liian pieni, pelaan pari kertaa päivässä joten kiihdyttimet menevät yleensä aikalailla hukkaan.

Olisi kiva olla aktiivisemmassa naapurustossa.