Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet miehet ovat täynnä itseänsä?

Vierailija
31.03.2018 |

En enää edes viitsi hakea seurustelukumppania. Kuitenkin vain kyttäisi painoani, vahtisi etten pieraise tai kävisi missään ilman häntä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset jaksatte? Ja aina jostain tulee kritiikkiä, vaikka vain uusien kenkien ostosta.

Vierailija
2/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uuuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moista womansplainausta.  

Vierailija
4/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehet aikaisemmin vahtineet piereskelytottumuksiasi?

Vierailija
5/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet aikaisemmin vahtineet piereskelytottumuksiasi?

Jotenkin kuvitelleet, että toinen olisi vuosia pieraisematta. Itseltään eivät ole vaatineet samaa.

Vierailija
6/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pidä painosi kurissa.

2) Pieraise vessassa.

3) Ota mies mukaan vaateostoksille. Eiköhän se pian siihen tympäänny.

Vierailija
7/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Pidä painosi kurissa.

2) Pieraise vessassa.

3) Ota mies mukaan vaateostoksille. Eiköhän se pian siihen tympäänny.

1) Haluan syödä

2) Haluan pieraista kotini missä tahansa huoneessa

3) En jaksa rasittavaa miestä vaateostoksilla, menee muutenkin hermot.

Vierailija
8/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel. Hyppää vaikka ikkunasta. Loppuu säälittävä kitinäsi.

Vierailija
9/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää. Tehdään tätä naisten uliuliketju.

Vierailija
10/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynel. Hyppää vaikka ikkunasta. Loppuu säälittävä kitinäsi.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
11/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset jaksatte? Ja aina jostain tulee kritiikkiä, vaikka vain uusien kenkien ostosta.

Ai, miten niin? Kuuntelin mieheni arvostelua ja ulinaa suorastaan liian kauan. Tuli ero. Arvostelu kohdistui lähinnä ulkonäkööni, joka kyllä muiden mielestä on aivan kohtuullinen ja miehet sanovat minua jopa kauniiksi.

Ulkonäkö ei ole ollut mulle mikään ykkösjuttu, vaan se että mulla on hyvä koulutus, kunnon duuni ja pystyn elättämään itseni ja mahdolliset tulevat lapseni. Näen töissä liikaa heikkolahjaisia menestyneitä miehiä, joiden itsetunto on taivaissa. 

Vierailija
12/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pieremisfanaatikkoja tää palsta on täynnä? Jaksavat ihmetellä ja vatuloida omiaan ja muiden paskomisia ketju ketjun jälkeen ja mitata parisuhteen kypsyyttä sillä kuinka vapaasti dunkkaavat toistensa läsnäollessa vaikka kai nyt kaikille normaalilla sivistyksellä varustetuille ihmisille on selvää ettei seurassa piereskellä vaikka oltaisiin kuinka hyviä tuttuja.

Olen avautunut. Paskamyrsky voi alkaa.

Vierailija
13/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan opetetaan ottamaan miehet jatkuvasti huomioon, ja naiset kyllä tietävät mistä miehet pitävät. Miehet taas keskittyvät räiskintäpeleihin ja kaljanjuontiin, joten ei niitä naiset ehdi kiinnostaa.

Vierailija
14/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pieremisfanaatikkoja tää palsta on täynnä? Jaksavat ihmetellä ja vatuloida omiaan ja muiden paskomisia ketju ketjun jälkeen ja mitata parisuhteen kypsyyttä sillä kuinka vapaasti dunkkaavat toistensa läsnäollessa vaikka kai nyt kaikille normaalilla sivistyksellä varustetuille ihmisille on selvää ettei seurassa piereskellä vaikka oltaisiin kuinka hyviä tuttuja.

Tuo on kyllä ihan shittiä. Vasta silloin voi parisuhde olla aito ja tasa-arvoinen, kun ollaan yhdessä ripuloitu yhteen kaljatölkkiin ja piereskelty Porilaisten marssi duettona.

Vierailija
15/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin kerran miehen, joka oikeasti järkyttyi pierusta. Aikuinen mies. :D Sen jälkeen minulla oli aika hauskaa jonkin aikaa, kunnes tajusin, että kyseinen ihminen oikeasti kuvitteli maailmasta löytyvän joku herkkä, 'naisellinen' nainen, joka puhuisi rauhallisella ja hiljaisella äänellä eikä koskaan innostuisi tai kiihtyisi mistään. Siinä kohtaa otin jalat alle.

Vierailija
16/16 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan shittiä. Vasta silloin voi parisuhde olla aito ja tasa-arvoinen, kun ollaan yhdessä ripuloitu yhteen kaljatölkkiin ja piereskelty Porilaisten marssi duettona.

Miten ripuloidaan yhdessä yhteen kaljatölkkiin? Samaan aikaa eri päistä tölkkiä?