Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muut saa hyviä selfieitä?

Vierailija
31.03.2018 |

Mä näytän niissä kuvissa ihan hirveältä, ei niitä voi julkaista missään todellakaan. Masentavaa kun muut napsii päivittäin ihan kivoja kuvia itsestään. Alkaa miettiä että onko sitä oikeasti paljon rumempi kuin muut vaikka peilikuvassa en näe itseäni rumana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö samalta kuin noissa oikeanpuoleisissa kuvissa? :)

https://www.sadanduseless.com/2016/03/selfies-angles/

Vierailija
2/10 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkaamalla ja erilaisilla sovelluksilla. Tai sitten et vain ole fotogeeninen. Itse näytän kuvissa rumemmalta kuin luonnossa tai luonnossa kauniimmalta kuin kuvissa (tämän totesivat sinkkuaikoina nettitreffityypit) olin jo itse ajatellut olevani tosi ruma niinkuin kuvissa.. sitten mulla on tuttuja jotka on kuvissa upeita! Mielettömän upeita kuvia ja sitten taas oikeassa elämässä sitä kauneutta ei enää olekkaan samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu on olla ottamatta selfieitä ollenkaan.

Vierailija
4/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö samalta kuin noissa oikeanpuoleisissa kuvissa? :)

https://www.sadanduseless.com/2016/03/selfies-angles/

Suunnilleen, mutta hyvää kuvakulmaa ei tunnu olevan missään.

Vierailija
5/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Ihmettelen miksi mua viel sanotaan kauniiksi ja näytän kuvissa ihan järkyttävältä!

Vierailija
6/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pitää olla just oikee ja hyvä kuvakulma, poskia vedetään tietyn verran "sisään", nostetaan kaulaa jotenkin, tehdään tietty ilme. Olen nähnyt kun jotkut tekevät nuin, ittestä kyl tulee vain kamalia selfieitä.

Vierailija
7/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää ottaa itsestäni vähintään 100 kuvaa ja EHKÄ yksi onnistuu :( Joko olen sysiruma tai sitten en vaan yksinkertaisesti ole kuvauksellinen.

Vierailija
8/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin muiden ottamissa kuvissa näytän ihan realistiselta ja ookoolta. Mutta selfiessä näytän ihan omituiselta: Tukka katoaa kuvassa melkein kokonaan näkyvistä ja naama tulee kamalan leveäksi. Vaikka ottaisin miten ylhäältä päin tms.

Olen ratkaissut asian niin, että en ole julkaissut ikinä yhtäkään selfietä.

Vierailija
9/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki selfiekeppi.

Kuva täytyy ottaa tarpeeksi kaukaa, jotta kameran linssi ei vääristä kasvonpiirteitä. Käsivarren mitasta otettu kuva mm. tekee nenästä 30% suuremman näköisen. Ilmiö on nimeltään lense distortion englanniksi.

Vierailija
10/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset