Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista (turhasta, pienesta kivasta) olet joutunut luopumaan raskauden tai aitiyden vuoksi? Ihan vaan huvikseen, varmaan on muitakin, joilta on jaanyt

Vierailija
21.04.2006 |

joku asia väliin tai mieleen. Vaikka tuskin kukaan näitä tosissaan vertailee, että voisinpa vaihtaa takaisin ja en ottaisikaan tätä lasta. Mutta itsellä on ollut tällaisia, joita silloin pohdin, mutten enää:

- olisin saanut mielenkiintoisen työn, jossa hyvät etenemis- ja itsensätoteuttamismahdollisuudet ja hyvä palkka (halusin kuitenkin olla kotona lasten kanssa, koska pienempi lapsi oli vasta puoli vuotias ja vanhempi kaksi)

- raskauspahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi jäi yhdet suuret sukujuhlat väliin, muu suku puhuu juhlista vieläkin

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän harmittaa, kun itselle ei piiiitkiin aikoihin oo tullut ostettua mitään (vaatteita, meikkejä tmv. turhaa). Mutta onhan se ihanaa ostaa pikkuiselle kaikkea kivaa taas toisaalta.

Ja ennen lapsen syntymää olin innokas mökkeilijä, mutta nyt on se jäänyt; mökki saaressa eikä sähköjä tai juoksevaa vettä, niin taitaisi olla turhan hankalaa järjestää lapsen ruoan lämmitykset ja pepun pesut...

Vierailija
2/2 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim etelän lomaa, meillä ei siihen mahdollisuutta kun olen kotona ja muutenkin olen matkustellut vähän. Haluaisin, että talous ei olisi niin tiukoilla kaiken aikaa. Mutta koska olemme halunneet ja saaneet useamman lapsen ja olen hoitanut heiä kotona, tilanne on nyt tämä. Jos olisi ollut töissä, rahaa olisi ollut paljon enemmän käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla