Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ero rikkoo elämän täysin!
31.03.2018 |
Joudumme muuttamaan toiselle alueelle, joten lasten koulu ja päiväkoti vaihtuu. He menettävät vanhat kaverinsa ja tutun naapuruston. Todennäköisesti joudumme luopumaan koirasta, koska en pysty sitä yksin lenkittämään tarpeeksi. Eli perheen lisäksi lapsilta rikkoutuu kaikki tuttu elämässä.
Nykyisellä alueella ei ole budjettiini sopivia asuntoja. Mies ei halua päävastuuta lapsista, mutta tuskin hänkään on alueelle jäämässä. Tuntuu, että lasten elämä on menee aivan pilalle! Ero on ennemmin tai myöhemmin edessä, sillä miehen alkoholin käyttö lisääntyy jatkuvasti.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olisiko sinulla varaa lunastaa nykyinen asuntonne osituksen jälkeen? Tee vielä laskelmat ennenkuin päätät mitään lopullista. Hanki oikeusavustaja.
Koiralle löytyy lenkittäjä vaikka fb-ilmoituksen kautta. Älä nyt herranjumala anna eläintä pois! Olet varmaan shokissa, mutta joku raja.
Itse olen ajatellut lasten parasta ja jäänyt eron jälkeen samalle alueelle. Olen joutunut tinkimään asunnon koosta, mutta minua se ei haittaa. Kunhan lapsilla lyhyt matka kouluun ja kaverit lähellä.