Missä on Simo Rantalainen?
Kellään mitään tietoa? Kirjoitti sen elämänkertansa jonka myötä kävi Arto Nybergilla. Sitten ei kuulu mitään.
Mitä tekee ja missä oleilee?
Kirjassaan kertoo miten treenasi jossain libyassa tms. Ja toivoi vieläkin, että tv-väki ja media päästäisi hänet pois mustalta listalta ja että voisi vaikka toimia urheiluselostajana. Se vaan siinä, että kuulemma ei ikinä pääse mihinkään.
En tiedä miten pitkömuistisia ja -vihaisia ihmiset sittennon.
Miksei entiset hyvät ystävät esim. Sarasvuo tai Guzenina hommaa suhteillaan kaverille töitä?
Kommentit (73)
Nyt on ollut elon merkkejä. Just luin hänestä jutun.
Päivän iltalehdessä on joku haastattelu. Siitä ainakin minulle jäi käsitys ettei rantalainen kykene näkemään mitään ongelmaa omissa tekemisissään ja kaikki on muiden syytä. Tuollainen olisi työkaverina aika painajainen tiiviissä työryhmässä.
Siivoojana kuulemma työskentelee jossain päin pääkaupunkiseutua. Ei mee hyvin Rantsullakaan.
Sillä on mt- ja päihdeongelma. Siksi.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana kuulemma työskentelee jossain päin pääkaupunkiseutua. Ei mee hyvin Rantsullakaan.
Hyvinhän sillä menee, jos on työkykyinen ja elättää itsensä.
En tosiaan olisi uskonut, että pystyy olemaan töissä. Olin ihan varma, että olisi eläkkeellä.
Mitä se tarkoitti siinä haastiksessa että ei ikinä kerro että millä elää?? On freelancer, mutta ei kerro millä elättää itsensä? Mitä se voi tarkoittaa?
Tiedän että se oli riidoissa cannonball :n jäsenen kanssa, kerran näin sen portsarina Hangossa. Mutta mitä semmoista on freelancerit hommissa ettei voi kertoa. Jos siis tekee jotain muuta kuin nostaa sairaspöivörahas.
Se sen kirja oli muuten tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Se sen kirja oli muuten tosi hyvä.
Luin sen kirjan ja siinä kertoo selkeesti miten paljon ja mielellään polttelee erilaisia yrttisavukkeita, niillä oli omat nimetkin. ( tästä asiasta en itse tiedä mitään omakohtaisesti).
Minkään muun käytöstä ei mainitse. Vaikka mainittavaa olisi ollut.
Avioliitto Mallan kanssa oli tuhoisa hänelle, täysin. Alkaen vihkitilaisuudedta, jonka seiska kuvasi ja naispappi vihki. Tilanne oli niin kaaottinen (johtuen vihkiparin skuosista) ettö pappi purskahti kyyneliin.
Jossain vaiheessa liiton jo loputtua Simppa seuraisi ja vakoili autolla exää ympäri kaupunkia. Ei ollut ihan kirkkaimpia päiviä nämäkään.
Tv-pomo Jorma Sairasen muistelmissa kerrottiin, että Rantalaisen oli alunperin tarkoitus juontaa Nelosen alkuaikoina pyörinyttä Päivän lööppi -ohjelmaa (siitä ehdittiin ilmeisesti jo tiedottaakin), mutta omistaja-Sanoman puolelta vaadittiin juontajan vaihtamista. Sen jälkeen ei Rantalainen ole tainnut olla tv:ssä muuta kuin haastateltavana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoitti siinä haastiksessa että ei ikinä kerro että millä elää?? On freelancer, mutta ei kerro millä elättää itsensä? Mitä se voi tarkoittaa?
Tiedän että se oli riidoissa cannonball :n jäsenen kanssa, kerran näin sen portsarina Hangossa. Mutta mitä semmoista on freelancerit hommissa ettei voi kertoa. Jos siis tekee jotain muuta kuin nostaa sairaspöivörahas.
Varmaan sairaseläkkeellä ja tekee pimeästi jotain siivous- ja portsarihommaa, jos joku suostuu ottamaan töihin.
Voihan se olla noissa huumekuvioissakin edelleen ja yrittää diilailla siellä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kovin empaattinen ihminen kun et tajua mitä Rantalainen ajaa takaa. Minä itse kunnoitan ihmisiä sen verran etten aja ketään ihmistä nurkkaan kysymyksilläni.
Jos et tiedä mitä tarkoitti niin oma vikasi ei Rantalaisen.
Simo on TYÖTÖN.
Siitä vain sitten selaamaan mollista avoimia toimittajan paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä kysyä ylipainoiselta että miksi on ylipainoinen? Miksi tämä kysyminen häiritsee ylipainoista? Tai jos on lyhyet paksut jalat ja pitkä selkä, niin saako udella että periytyykö äidin vai isän puolelta?
Mitähän se hullu-Mallu nykyään tekee? Onkohan sen lapsi jo aikuinen, sehän oli muistaakseni pienenä huostaanotettu?
Vierailija kirjoitti:
Tv-pomo Jorma Sairasen muistelmissa kerrottiin, että Rantalaisen oli alunperin tarkoitus juontaa Nelosen alkuaikoina pyörinyttä Päivän lööppi -ohjelmaa (siitä ehdittiin ilmeisesti jo tiedottaakin), mutta omistaja-Sanoman puolelta vaadittiin juontajan vaihtamista. Sen jälkeen ei Rantalainen ole tainnut olla tv:ssä muuta kuin haastateltavana.
Sanomakin on ilmeisesti sellainen viherhyysäriagendaa ajava instituutio, että katsovat oikeudekseen lynkata milloin ketäkin. Olisi tosiaan aika tehdä Sanoman ylivallalle jotain, ja ei, tämä ei ole mikään vi tun laiton uhkaus.
Kukaan ei tietääkseni ole lynkannut Simoa yhtään missään. Itse hän kyllä lynkkasi ohjelmassaan milloin ketäkin.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Kukaan ei tietääkseni ole lynkannut Simoa yhtään missään. Itse hän kyllä lynkkasi ohjelmassaan milloin ketäkin.
No sinä nyt et ilmeisesti paljostakaan tiedä.
"Musta lista". Hmmmmm... mitenhän tuon nyt ottaa.. Se joka pitää rantalaista kovin symppiksenä tyyppinä, niin huutaa HEP!!! Mua ei ainakaan huvita yhtään nähdä koko kuvatusta töllöruudussa.
Aikanaan olin töissä baarimestarina, ja rantalainen ja silloinen tuulitunneli eukkonsa kävivät asiakkaana kyseisessa ravintelissa jatkuvasti, ja ylimielistä ja karmeeta menoa se oli. Aina oli tiedossa näiden kahden kesken jonkin sortin tappelu. Jäi niin karmaisevat muistot koko ukosta ja siitä eukosta, ja heidän käytöksestään, että toivottavasti en koskaan enää näe kumpaakaan. Jatkuvasti tämä pariskunta oli seiskan kannessa, milloin rakastettiin ja milloin erottiin. Joo, ei kiitos, toivottavasti pysyy siellä kiven kolossaan.