Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen on ihan super kaunis!

Vierailija
31.03.2018 |

En ymmärrä, niin täydellinen! Upeet silmät ja kasvot muutenkin. Mitä mieltä muut on?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
102/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä tätä sanois rumaksi...

https://www.instagram.com/p/Bg6jWV2FcJH/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…

Jokseenkin tyylitön vaatetus ja posetus. Kyllä sellainen arkinen rantakuva olisi paljon luonnollisempi ja nätimpi jos kroppaansa haluaa esitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha akka, joku 40v?

35 vuotias. Saman ikäinen kuin Janna, Anna Puu ja Antti Tuisku.

Janna on pian 40 vee. On nyt 37 tai 38.

Vierailija
104/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis hän on.

Vierailija
105/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on lisäksi miljoonia rahaa eli olisi aika saalis.

Niin on ja siksi ihmettelenkin miksi hänen pitää seukata miljonäärin kanssa, kun rahaa olisi itselläkin?

No ei se niitten rahojen takia seurustele. Eikös sitä yleensä olla yhdessä rakkaudesta?

Näin juuri!

Vierailija
106/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha akka, joku 40v?

35 vuotias. Saman ikäinen kuin Janna, Anna Puu ja Antti Tuisku.

Janna on pian 40 vee. On nyt 37 tai 38.

36-vuotias on Janna.

Vierailija
107/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoikin että Jenni on kauneimmillaan hyivn vähissä meikeissä tai jopa ilman. Toki hänen täytyy gaalajuhlissa käyttää raskaampaa iltapukumeikkausta, mutta muulloin postailee kyllä aika lailla luonnollisia kuvia Instaan. Sen sijaan Jannasta en ole nähnyt yhtään vähämeikkistä kuvaa missään: jopa Tanssii tähtien kanssa harjoituksissa, missä muut treenasivat ilman meikkiä, Jannalla turbomaalit naamassa. Taisi tanssiparikin silloin sanoa että treenit pääsee käyntiin aina viiveellä kun leidi käy ehostamassa ensin...

Vierailija
108/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
109/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunis millään lailla. No ehkä sisäisesti mukava ja älykäs muttei ulkoisesti. Liian pitkä, liian laiha, liian pienet daisarit, liian leveä perse, liian korkeat poskipäät, liian iso leuka, liian isot kädet ja kengännumero. 

Vierailija
110/131 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunis millään lailla. No ehkä sisäisesti mukava ja älykäs muttei ulkoisesti. Liian pitkä, liian laiha, liian pienet daisarit, liian leveä perse, liian korkeat poskipäät, liian iso leuka, liian isot kädet ja kengännumero. 

Juuri samaa mieltä. En todellakaan ymmärrä miksi jotkut pitävät Jenniä kauniina kun ei ole edes keskisnkertaisen näköinen. 

Vierailija
111/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niiiin paljon mennä Jennin hartsukeikalle mut se on jo melkeempä loppuunmyyty :/ enää yläkatsomossa satunnaisia paikkoja vapaana.

Vierailija
112/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niiiin paljon mennä Jennin hartsukeikalle mut se on jo melkeempä loppuunmyyty :/ enää yläkatsomossa satunnaisia paikkoja vapaana.

Permanto? Mä oon menossa numeroimattomille paikoille sinne. 

Vierailija
113/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee Sannin Hartsukeikalle lokakuussa - siellä on vielä runsaasti tilaa...

Vierailija
114/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Permanto? Mä oon menossa numeroimattomille paikoille sinne. 

Totta!! Ois kyl hyvä

Vierailija
115/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä kovinkaa paljoo Sanni kiinnosta :D

Vierailija
116/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken vähän tätä palstaa. Olis kiinnostava tietää et minkä ikäsii ihmisii suunnilleen tääl kirjottelee näit juttuja Jennistä? Onko lähinnä nuoria (16v—>) vai aikuisia? Lähinnä mietin et viehättyykö Jennin ulonäöstä enemmän nuoriso vai aikuiset vai molemmat. Ite oon 17v ja Jenni on iiihan super kaunis munmielestä!

Vierailija
117/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä kovinkaa paljoo Sanni kiinnosta :D

Sannin keikalle pääsisi paljon halvemmallakin kuin Jennin. Toisaalta, siellä ikärakenne on 5-14v eikä kiinnosta kakaroiden kirkumista kuunnella.

Vierailija
118/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin äsken vähän tätä palstaa. Olis kiinnostava tietää et minkä ikäsii ihmisii suunnilleen tääl kirjottelee näit juttuja Jennistä? Onko lähinnä nuoria (16v—>) vai aikuisia? Lähinnä mietin et viehättyykö Jennin ulonäöstä enemmän nuoriso vai aikuiset vai molemmat. Ite oon 17v ja Jenni on iiihan super kaunis munmielestä!

Kyllä veikkaisin et Jenniä pidetään kaikenikäisten keskuudessa tosi kauniina!

Vierailija
119/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapset lapset...Ette edes tiedä, miten paljon tämän palstan av-mammat vihaavat Jenniä ja haukkuvat häntä rumaksi laudaksi joka ketjussa. Tästä on varmaan heidän kommentteja poistettu.

Vierailija
120/131 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapset lapset...Ette edes tiedä, miten paljon tämän palstan av-mammat vihaavat Jenniä ja haukkuvat häntä rumaksi laudaksi joka ketjussa. Tästä on varmaan heidän kommentteja poistettu.

Tätä en pysty käsittämään.. tiedän että jotkut raivostuu kun sanotaan että on pelkkää kateutta jos haukkuu, mut mun itseni mielest se vaan on Jennin kohalla niin.. en käsitä miks häntä haukutaan? Ite en keksi edes väkisin miettimällä Jennistä haukkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi