Miehen kaverin käytös häiritsee
Vietettiin eilen taas pitkästä aikaa pari tuntia miehen harrastusporukan kanssa.
Mä olen aika hyvä ihmistuntija ja tuon miehen katse ja eleet saa mut heti varpaisilleni. En osaa sanoa muuta kuin että hänestä huokuu synkkyys. Hän on ihan tavallinen suomalainen mies. Kohtelias, suupaltti, viinaanmenevä.
Jotenkin mulle tulee hänen seurassaan aina kylmä hiki. Tulee sellainen tunne että jos jäätäisiin kahden ja hän olisi ottanut tuopillisen liikaa, niin hän ei arastelisi raiskata minua. Samoin aistin että jos hän kiinnostuisi minusta liikaa, hän voisi myös ruveta stalkkaamaan.
En yleensä ole väärässä tulkintojeni osalta, enkä ole ikinä tuntenut näin kenestäkään kohtaamastani ihmisestä.
Asia on vaivannut minua aika paljon koska mies tapaa häntä viikottain ja porukka puolisoineen viettää paljon aikaa yhdessä. Koska tuo mies on sinkku, hän on aina illanvietossa mukana.
En voi tietenkään pyytää miestä jättämään harrastustaan ja kavereitaan, mutta en itse enää halua kohdata häntä.
En tiedä mitä tekisin asialle. Nukuin todella levottomasti viime yön. Näin painajaisia jotka liittyivät tuohon mieheen. :( onko kukaan kokenut vastaavaa ja miten olette toimineet?
Kommentit (16)
Jos aavistat, että miestä kannattaa väistää, niin toimi niin. Monasti me aavistamme asioita, vaikka emme osaa tarkasti selittää taustalla olevia syitä.
Ehkä voit kysellä vaivihkaa mieheltäsi porukasta, ja pitää huolen, että et jää kaksin epämiellyttävän kanssa.
Minusta sinun on hyvä kuunnella vaistoasi, mutta älä ylireagoi. Älä mene edes miehellesi syyttelemään hänen kaveriaan jostain mitä tämä ei ole tehnyt äläkä yritä kieltää miestäsi olemasta kaverinsa kanssa. Jos haluat olla mukana yhteisissä illanvietoissa, ole, mutta jos sen miehen kanssa samassa porukassa oleminen saa sinut voimaan huonosti niin keksi itsellesi muuta menoa kun miehesi on kavereidensa kanssa. Jos olet mukana illanvietoissa, pysy oman miehesi lähellä, äläkä juo itseäsi kaatokänniin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinun on hyvä kuunnella vaistoasi, mutta älä ylireagoi. Älä mene edes miehellesi syyttelemään hänen kaveriaan jostain mitä tämä ei ole tehnyt äläkä yritä kieltää miestäsi olemasta kaverinsa kanssa. Jos haluat olla mukana yhteisissä illanvietoissa, ole, mutta jos sen miehen kanssa samassa porukassa oleminen saa sinut voimaan huonosti niin keksi itsellesi muuta menoa kun miehesi on kavereidensa kanssa. Jos olet mukana illanvietoissa, pysy oman miehesi lähellä, äläkä juo itseäsi kaatokänniin.
Minä ja mieheni emme juo paljonkaan, joten kaatokännin riskiä ei ole.
Ongelma noissa yhteisissä illanvietoissa on sekin että olen ystävystynyt toisen seurueen jäsenen puolison kanssa. Minun poisjääminen olisi outoa.
Enkä voi syyttää tuota miestä siitä että saa mut pelkäämään kun ei kuitenkaan ole tehnyt mitään.
Vastaan nyt vielä tuohon ensimmäiseen kommenttiin. Ei, en ole psykoosissa. Olen vain hyvä tulkitsemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä. Voi tätä taitoa harjoittaakin, mutta minulla tämä tulee luonnostaan.
Ap
Hei lopeta jo XD et sä mitään osaa tulkita kuhan luulet vaan olevas joku ajatustenlukija
Luulet olevasi mestari ihmistuntija, mutta todellisuudessa olet ajautunut psykoosiin yksinäisyytesi johdosta ja olet katkera miehellesi koska hänellä on ystäviä.
Olet kiinnostunut tuosta miehestä seksuaalisesti, mutta kiellät sen ja projisoit alitajuisen häpeäsi tuohon mieheen tällaisina negatiivisina tunteina. Ei ole normaalia ajatella jotain raiskaus-juttuja vieraasta miehestä. Ja painajaiset kertoo että sulla on sisäisesti tästä nyt jotain myöntämättä/ käsittelemättä. Itsetutkiskelun paikka.
Seksuaaliset tunteet muihinkin kuin omaan puolisoon ei ole mikään mörkö. Ihan luonnollista ja tervettä, kunhan ei lähde pettämislinjalle.
Luota gut feelingiin, tyyppi voi oikeasti olla joku sosiopaatti tms, kyllä sen vaistoaa. Mutta et voi tehdä muuta kuin vältellä seuraa, näistä ajatuksista ei kannata puhua kellekään ilman todisteita
Vierailija kirjoitti:
Jos aavistat, että miestä kannattaa väistää, niin toimi niin. Monasti me aavistamme asioita, vaikka emme osaa tarkasti selittää taustalla olevia syitä.
Ehkä voit kysellä vaivihkaa mieheltäsi porukasta, ja pitää huolen, että et jää kaksin epämiellyttävän kanssa.
Kyllä. Tiedätkö, että suurin osa ihmisten välisestä viestinnästä on non-verbaalista? Me tulkitsemme tietämättämme koko ajan eleitä. ilmeitä äänensävyjä jne. Jos jonkun ihmisen seurassa ei tunnu hyvälle, olet luultavasti jonkin jäljillä.
Ihmiset luulevat, että kaikki on pintaa. Ulkonäkö - miellyttävä. Hyvä supliikki. jne. Suurin osa jää huomaamatta jos keskittyy vain siihen.
Älä jää yksin ihmisen seuraan josta sinulla on huonoja väristyksiä. Et menetä mitään, ja voit pelastaa nahkasi!
Olet tainnut saada asiasta pakkomielteen. Jos mies on synkkä, hän on ehkä masentunut. Loput on omaa kuvitteluasi. Vai oletko joskus tunnistanut jonkun raiskaajan tai murhamiehen ennen tekoa?
Me ollaan helposti tuomitsemassa ihminen ensivaikutelman perusteella, mutta tuo on jo aika pitkälle vietyä.
Mikäli oikeasti huolettaa, ota selvää miehen taustoista. Jos mitään ei löydy, tuskin voit olettaa että sinun läsnäolosi äkkiä muuttaa tyypin rikolliseksi. Silloin voit myöntää itsellesi ettet vain pidä miehestä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut saada asiasta pakkomielteen. Jos mies on synkkä, hän on ehkä masentunut. Loput on omaa kuvitteluasi. Vai oletko joskus tunnistanut jonkun raiskaajan tai murhamiehen ennen tekoa?
Me ollaan helposti tuomitsemassa ihminen ensivaikutelman perusteella, mutta tuo on jo aika pitkälle vietyä.
Mikäli oikeasti huolettaa, ota selvää miehen taustoista. Jos mitään ei löydy, tuskin voit olettaa että sinun läsnäolosi äkkiä muuttaa tyypin rikolliseksi. Silloin voit myöntää itsellesi ettet vain pidä miehestä. Piste.
Jos ko. mies on vain masentunut tms., ei ap ole oikea ihminen häntä auttamaan, joten ei hänen siksikään tarvitse mieheen väkisin yhteyttä pitää.
Itse varmaan kysyisin omalta mieheltäni hänen vaikutelmiaan ja taustatietojaan kyseisestä miehestä.
Taidat ap olla mieheen jotenkin ihastunut, mutta kiellät sen keksimällä tuollaisia typeriä ajatuksia?
Hän on sinkkumies ja ilmeisesti naista kaatuu?
Luuletko itsestäsi vähän liikoja. Ei se sinusta ole kiinnostunut.
Tää on taas niin tätä! "minä en saa ihmisistä mitään viboja, psykoosissa tarttee olla jos tollasta väittää"
Mä ainakin ymmärsin, että ap aistii miehessä jotain pahaa, ei väittänyt että tämä kävisi kiinni heti tilaisuuden tullen.
Luottaisin tuntemuksiin ja ehkä utelisin mieheltä kaverin taustoista, muuta ei kai oikein voi tehdä.
Oletko psykoosissa? Tuossa ei ole järjen hiventäkään.