Nyt on perjantai! Mitä lasissa?
Kommentit (38)
Päääasia etti koske kirkkaisiin, ne johtaa turmioon. Vähän liioteltuja lukuja. Pahiintahan se on aina silloin kun se loppuu kesken.
Eri luomumehuista ja mausteista koottua alkoholitonta juomaa :)
Olutta on tölkissä eikä ole lapsia edes naapurissa.
Vettä. Ei muksuja. Miehelläkin tuossa vettä, pullossa kylläkin.
Jotain halpaa valkkaria, ei nyt ihan kyykkyviiniä sentään mut lähellä. Ainoa lapsi on isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Päääasia etti koske kirkkaisiin, ne johtaa turmioon. Vähän liioteltuja lukuja. Pahiintahan se on aina silloin kun se loppuu kesken.
Bingo! Mielestäni viina ei koskaan ole ollut ongelma. Ongelma on, jos viina loppuu juomalla. Itselläni ei koskaan ole loppunut. Onneksi.
Vettä. Ollu viime päivinä ihan hirveä jano! Toissa päivänä melkein paniikissa olin, kun loppu vesi pullosta kaupungilla, onneksi sain täytettyä kirjaston vessassa. Mistä lie johtuu tällainen jano. Tänään en ole edes harrastanut liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vettä. Ollu viime päivinä ihan hirveä jano! Toissa päivänä melkein paniikissa olin, kun loppu vesi pullosta kaupungilla, onneksi sain täytettyä kirjaston vessassa. Mistä lie johtuu tällainen jano. Tänään en ole edes harrastanut liikuntaa.
Hoitamattomasta diabeteksestä?
Saunaoluen join. Maistupa raikkaalta. Mies ei ottanut sitäkään. Yksi lapsi enää kotona, muut jo maailmalla.
Mustaviinimarjamehua. Olen kipeä.
No kalajaa tietenkin. Pari teiniä varmaankin omissa kammareissaan.
Tohtori Sykerö. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitamattomasta diabeteksestä?
Apua, toivottavasti ei.
Alkudrinkkinä proseccoa, ruuan kanssa valkoviiniä ja juustojen kanssa punaviiniä. Lasilliset kutakin.
Oli 13 hengen illalliset, näistä 3 alle 3v. Pienet lähtivät 9 aikoihin kotiin nukkumaan.
Laitilan Kukkoa 5,5%, neljäs tölkki menossa saunan jälkeen. Emäntä selvin päin. Tenavat 5 -ja 2-v nukkuu. Aamulla lähtö anoppilaan, joten tähän tämä jää...