Mikseivät työttömät perusta pieniä kittareita? Ne voisivat olla auki silloin, kun kaupat ovat kiinni
Taas on pyhät tulleet ja monet kaupat kiinni. Ihmiset ihmettelevät, mistä saada makkaraa, olutta ja dvd-erotiikkaa vuokralle. Mikseivät työttömät ymmärrä tätä markkinarakoa ja perusta pieniä taajamiin?
Kommentit (31)
Auki klo 23.00 - 07.00?
Täällä mm. S-market on aina auki klo 23.00 asti.
Siksi kun se pienimuotoinen makkaranmyynti ei kannata. Meidän kulmilta juuri lopetti tällainen pieni kioski, omistaja sanoi että tulos on plus miinus nolla eli hän on käytännössä siellä palkatta. Sinullehan se tietysti olisi kiva että joku seisoisi luukulla kellon ympäri ojentamassa makkaraa ja olutta kun sinä satut niitä tarvitsemaan.
Kittareita? Ai kiokeja vai citymarketteja? Ai mihin? Missä kaupat tai kioskit eivät ole lähes aina auki? Ai niin, Takahikiällä olis tarve. Saataisipa käydä yksi peräkammarin poika vuodessa vuokraamassa yhden filmin, varsinkin jos vuokraaja on nätti tyttö tissit tyrkyllä. Hei, älä jaksa, huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Taas on pyhät tulleet ja monet kaupat kiinni. Ihmiset ihmettelevät, mistä saada makkaraa, olutta ja dvd-erotiikkaa vuokralle. Mikseivät työttömät ymmärrä tätä markkinarakoa ja perusta pieniä taajamiin?
Ai kuten tänään kun kaikki muutkin kaupat on auki?
"Kittareita?" "Perusta pieniä taajamiin?"
Sen takia, koska ne ei tiedä minä hemmetti on kittari.
Minä perustin. Kesäkuussa avautuu tälle pienelle paikkakunnalle perinteinen nakkikioski. Tein kyselyn viime vuonna ja kysyntää on. Paistan siellä myös lettuja ja vohveleita kahvin kanssa. Toivottakaa minulle onnea 😊
Jaa, täälläpäin on ainakin kaikki kaupat auki klo 22 tai 23 asti koko pääsiäisen, ei tarvita kioskeja....
Vierailija kirjoitti:
Minä perustin. Kesäkuussa avautuu tälle pienelle paikkakunnalle perinteinen nakkikioski. Tein kyselyn viime vuonna ja kysyntää on. Paistan siellä myös lettuja ja vohveleita kahvin kanssa. Toivottakaa minulle onnea 😊
Onnea ja menestystä..olet rohkea!😀
Poikkiksellas oli kittari kun sua teki.
Aika moni huoltsikkakin on yötkin auki...
Sitä rahaa pitää olla perustamiseen. Ei ne tavarat ilmaiseksi tule, tiloista ja laitteista puhumattakaan.
Kittari tehnee erilaisia tasoite- ja täyttöhommia. Miten nämä liittyvät pyhäpäiviin ja kauppojen aukioloon jäi vielä epäselväksi.
Isoissa kaupungeissa yleensä on 24/7 kauppa auki, esim abc. Pienemmissä kylissä ja kunnissa tuskin riittää asiakkaita.
Petikon ABC lopetti sen takia, kun kauppojen aukioloajat vapautuivat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä rahaa pitää olla perustamiseen. Ei ne tavarat ilmaiseksi tule, tiloista ja laitteista puhumattakaan.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei se ole mahdotonta perustaa ja aika pienen lainan otin.
0/5