Kuinka usein teillä syödään halloumia?
Meillä kerran-pari kuukaudessa, kesäaikaan enemmän.
Kommentit (21)
En ole koskaan ostanut sitä. Ostan edamia tms. juustoa.
Talvella harvemmin, mutta varsinkin kesän alkupuolella 1-2 viikossa grillattuna vartaissa tai salaatissa.
Loppukesästä halloumi-into laantuu.
Täytyy ihan tähän väliin sanoa etten oo ikänä maistanut sitä. Kuulemma suolaista juustoa.
Mies sitä aina sillointällöin ostaa. Kesällä harva se päivä grillissä vartaissa tai sellaisenaan. Itse voisin elää ilmankin, miehen mielestä aivan tajuttoman hyvää. Minun makuuni liian suolaista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihan tähän väliin sanoa etten oo ikänä maistanut sitä. Kuulemma suolaista juustoa.
Ihan liian suolasta. Siksi sitä ei tule ostettuakaan.
Vähän niinkuin fetaa, mozzarellaakin, välillä usein sitten taas menee pitkään, ettei tule syötyä, kesällä useimmin. Varmaan viime kesänä viimeksi.
Sitä voi liottaa, ettei ole niin suolaista.
Ei juuri koskaan. En ole päässyt halloumin makuun :x
Kiitos kun muistutin! Oli päässyt taas unohtumaan, ihan herkkua. Ei usein tule syötyä, kun kaiken maailman herkkuja on niin paljon, mutta ostan seuraavan kerran, kun menen kauppaan. Paistan tomaattia, kaprisiksia ja halloumia, nam.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun muistutin! Oli päässyt taas unohtumaan, ihan herkkua. Ei usein tule syötyä, kun kaiken maailman herkkuja on niin paljon, mutta ostan seuraavan kerran, kun menen kauppaan. Paistan tomaattia, kaprisiksia ja halloumia, nam.[/quot
muistutiT :)
Olen syönyt halloumia 2 kertaa ja kolmatta ei tule, ellei kyläillessä tarjota tms. Halloumi on pahaa ja kaiken lisäksi ylihintaista.
Kesällä muutamia kertoja grillaamisen yhteydessä. Se on hyvää, mutta siihen kyllästyy äkkiä.
Ai halloumi on juustoa :) En kyllä syö mitään juustoa !
Halloumi on ihanaa mutta tosiaan suolaista. Nykyisessä asuinpaikassa sitä ei helposti löydy, mutta karibialainen paistettava juusto ajaa saman asian, ja on paljon vähäsuolaisempaa
Aina silloin kun tekee mieli syödä pahaa sitkeää kumia.
Ei ikinä. En muutenkaan pidä juustoista.
Vierailija kirjoitti:
No ei ikinä. Paskoin juusto.
Paskoit juustoa vai?
Ehkä kerran tai kaksi kesässä grillivartaissa tai hampurilaisissa.