Miltä ihastumisen kuuluu tuntua?
Olen suht nuori vielä, en ole ikinä seurustellut ja viimeksi olen ollut ihastunut varmaan siinä parikymppisenä kun elämässä ei ollut muuta kuin juhliminen ja kaverit.
Ne jotka eivät jaksa lukea kokonaan, miltä alkuihastus tuntui ihmiseen jonka kanssa päädyitte vakavampaan suhteeseen? Oletteko huomanneet eroja näiden vakavien suhteiden ja "loppui ennen kuin alkoikaan" säätöjen kesken?
Tosiaan tuolloin nuorempana muistan hermostuneeni jokaisen ihastuksen kanssa, odottelin kädet täristen viestejä ja sen saadessaan oltiin taivaassa. Näihin liittyi myös paljon ylianalysointia ja epävarmuutta.
Olen nyt tavannut erään ihmisen ja ensimmäisen tapaamisen jälkeen minulla oli tosi hyvä fiilis. Hän on todella aloitteellinen ja on lähes aina laittanut viestiä ensin ja kysellyt tapaamisia. Hänen kanssaan oleminen tuntuu hyvältä, voin olla oma itseni, uskallan olla myös "ruma" hänen edessään enkä pelkää mokaavani. Ainoa asia joka aiheuttaa pientä hermostusta on seksi, koska viime kerrasta on aikaa ja olen aina ollut jokaisen kohdalla hermostunein siitä.
Tarvitsen kuitenkin paljon aikaa yksin ja aina en jaksaisi olla niin saatavilla. Mielestäni näemme usein (pari kertaa viikossa useita tunteja kerrallaan) ja aika juoksee nopeasti hänen kanssaan. Oloni on kokoajan ollut hyvin rauhallinen ja mukava. Ainoastaan kerran meillä oli pieni kommunikointi ongelma jolloin nousi pieni pelko siitä, että mitä jos tämä loppui tähän.
Ja kaikki ei ole tietenkään täydellistä, olen noteerannut meissä ja hänessä myös pieniä "miinuksia". Olen myös mielentilassa, että jos oloni ei ole hyvä tai en koe homman toimivan, olen valmis pistämään jutun jäihin. Siihen ei ole kuitenkaan tarvetta tällä hetkellä.
Lähinnä mietin, voiko ihastuminen olla aitoa jos se on näin "helppoa" ja järkeen perustuvaa? Aina olen lukenut, kuullut ja kokenut itsekin sen kaiken hermostumisen ja perhoset vatsassa ja nyt kaikki vaan tuntuu natsaavan paikalleen eikä mulla ole pienintäkään stressiä tai jännitystä tässä jutussa.
Joten onko kommenttia, kokemuksia? Mitä vaan.