Uusi mies jaseksi?
Tavattu pari kertaa, apua kun jännittää josko nyt meniski seksiin. Onko liian nopeaa toimintaa?
Kommentit (11)
Minulle olis aivan liian pian.
Jos sinun täytyy miettiä, niin suosittelen odottamaan.
Odota
Elä hättäile. Tutustu tyyppiin ensin. Olisin kauhusta kankeana! Ei hyvä ollenkaan
No jos itse saan jo kolmannella tapaamisella, niin dumppaan naisen seksin jälkeen. Ei kiinnosta noin helposti antavat seurustelumielessä. M.35v
Vielä mitä, heti vaan hommiin. Näet sitten heti onko siitä mihinkään, niin et tuhlaa aikaasi.
Valintoja, valintoja. Lähinnä, haluatko jo miehen kanssa seksiä, vai tunnetko olosi hänen seurassaan epävarmaksi?
Jos ei kolmansilla treffeillä vielä ole seksiä, niin itse en jäisi odottelemaan. Ei se tee kenestäkään helppoa, jos silloin hyppää petiin.
Jos panettaa molempia, pankaa. Olen pannut ekoilla treffeilläkin, kun on tehnyt mieli.
Toi on jo varmaan aika vanhanaikaista ajattelua. Ei ole enää liian nopeaa toimintaa. Odotti tai ei, se johtuu muista asioista tuleeko teistä mitään. Itse nuorena tapailin säännöllisesti kuukauden päivät joka miestä ennenku oli puhettakaa et antaisin. Sillonki otin ensi asian esille et haluaako alkaa seurustelee vai vain seksia. Jos seurustelu ei kiinnostanut niin vaihtoon vain ilman seksia. Sitten tapasin miehen, kenenkää oltii jo seuraavana aamuna sillai. Ekana yönä mentii melkei loppuun asti mutta ei ollut kumia niin jätettii siihen. Siitä on nyt 13vuotta ja oltu kymmenen vuotta naimisis ja kolme lasta.
Joko olet märkänä?