Minne matkustaa erittäin hyvä ruoan perässä?
Missä maassa olet saanut erittäin hyvää ruokaa? Anna vinkkejä. Kreikkalaisesta en tykkää, Saksassa tavallista ruokaa, Egyptissä ei oikein uskaltanut syödä mitään.
Kommentit (11)
Japani! Ehdotonta kärkeä.. Italia on niin nähty. Onhan ne italialaiset tuotteet tosin vähän eri luokkaa kuin Suomessa. Siksi Suomesta ei saakkaan "kunnon" italialaista.
Yhdysvalloissa. Oi sitä valikoiman määrää! Ruokaa on joka lähtöön, etsii vain paikat. Me oltiin miehen kanssa New Yorkissa 11 vuotta sitten. Pitää poistua Manhattanilta ja lähteä tutustumaan eri alueisiin, tietenkin varovaisuutta noudattaen.
Italia? Joku Aasian maa, jos tykkää semmosesta ruuaasta.
Tallinna heseburgeri loistavaa safkaa.
Jospa tukisit oman paikkakuntasi ravintolayrittäjää. Milloin loppuu tämä tiettyjen piirien into matkustaa (ja saastuttaa) yhä uusien elämysten perässä.
Parhaat liharuoat olen saanut Etelä-Afrikassa ja Brasiliassa. Kokonaisuutena parhaat keittiöt Meksikossa ja Thaimaassa. Ei Suomesta sellaista saa. Isoin pettymys oli Shanghain seutu Kiinassa. Toki makuasioita mutta noi toimii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat liharuoat olen saanut Etelä-Afrikassa ja Brasiliassa. Kokonaisuutena parhaat keittiöt Meksikossa ja Thaimaassa. Ei Suomesta sellaista saa. Isoin pettymys oli Shanghain seutu Kiinassa. Toki makuasioita mutta noi toimii mulle.
Mäkin oon kuullut tosi paljon Meksikosta hyvää! Tosin en uskaltaisi kyllä valkoihoisena Etelä-Amerikkaan!
Omassa köökissä