Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuntee hyvin voimakasta seksuaalista vetoa, onko molemminpuoleista

Vierailija
28.03.2018 |

Olen hyvin harvoin ihastunut kehenkään enkä ikinä tekisi mitään kenenkään kanssa. Viiden vuoden sisällä olen tavannut muutaman miehen, joihin tunnen hyvin voimakasta vetoa, siis pelkästään silmiin katsomalla. Olen yrittänyt vältellä heitä. Mitään ei ikinä olisi tai tulisi. Mietin, onko tällainen vetovoima yleensä molemminpuolista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automaattisesti. Itse olen ruma nainen eikä se ole koskaan ollut molemminpuoleista, riippumatta itse tuntemani vedon voimakkuudesta.

Vierailija
2/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on. Olen kaunis nainen ja jokainen silmiin tuijottelu on johtanut vähintään sänkykeikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan on. Olen kaunis nainen ja jokainen silmiin tuijottelu on johtanut vähintään sänkykeikkaan.

Tietysti mies tajuaa moisesta tuijottelusta, että pildee olis tarjolla.

Vierailija
4/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vetovoima voi olla ihan sun omaa aivokemiaa. Mutta voi se näkyä ulospäin niin vahvasti, että toinen osapuoli tajuaa että kiima-aika on menossa ja nyt pitää toimia nopeasti ettei missaa tilaisuutta

Vierailija
5/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen mies. Koen tuon tuosta äärimmäistä seksuaalista vetoa naisiin, tuttuihin ja tuntemattomiin, tosielämässä ja netin välityksellä. Mutta poikuus on tallella, koska kukaan ei ole minua halunnut vastavuoroisesti.

Toki jos nainen on se vetovoiman tuntija, niin luultavasti mieskin siitä innostuu. Pois lukien ehkä cheekit ja davidbeckhamit, joilla pantavaksi alistuvia riittää.

Vierailija
6/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurissa jos nainen katsoo minua silmiin tarkoittaa että hän haluaa minut.

Vierailija
7/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on molemminpuolista, niin sen kyllä huomaa ja tuntee.

Vierailija
8/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole koskaan johtaneet yhtään mihinkään. Mutta pohdin juuri tuota onko niin että tunteen voi kehittää vain omassa päässä. Sellaisen ison jännitteen

Vierailija
9/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jos joku mies tuntisi  vetovoimaa muhun, niin en mä välttis tuntisi mitään ja häätäisin miehen pois, ei toinen osapuoli voi aina tuntea samoin.

Vierailija
10/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole koskaan johtaneet yhtään mihinkään. Mutta pohdin juuri tuota onko niin että tunteen voi kehittää vain omassa päässä. Sellaisen ison jännitteen

Kyllä voi! Ja tämä onkin hyvin tavallista. Ihastunut osapuoli voi huumassaan jopa kuvitella ihastuksen kohteensa olevan kiinnostunut, vaikka tämä ei olisi yhtään.

Vierailija
11/11 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi! Ja tämä onkin hyvin tavallista. Ihastunut osapuoli voi huumassaan jopa kuvitella ihastuksen kohteensa olevan kiinnostunut, vaikka tämä ei olisi yhtään.

Tästä ei ole pitkä matka pakkomielteeseen. Olen nähnyt, kuinka nainen voi itselleen (ja muille) selittää ihastuksensa ja "vetovoiman" kohteensa selvät hylkimismerkit rakkauden ja ikävän viestimisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi