Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset synnyttävät suurella vaivalla isoja vauvoja?

Vierailija
28.03.2018 |

Miksei ihmiset voi lisääntyä kuin sammakot, vähän aikaa nainen pitää miestä reppuselässä ja sitten molskitaan lammessa ja tai kotiin IKEAsta ostetussa lapsentekokutualtaassa.
Sitten katsella kun Eetu-Petteri alkaa siellä nuijapäänä kehittyä, välillä annetaan vähän kalanruokaa altaaseen.
Olisi paljon helpompaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olin nuori niin silloin alkoi koeputkihedelmöityksiä tulla ensimmäistä kertaa. Haaveilin kovasti, että sitten kun olen itse lapsentekoiässä, niin ehkä koko vauva voidaan kasvattaa koeputkessa, niin ei tarvitsisi ollenkaan venyttää mahanahkaansa sitä odottaessa ja alapäätänsä synnyttäessä. Valitettavasti ei sitten kehitys ajoissa kehittynyt ;)

Vierailija
2/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa ei varmaan sadan-parinsadan vuoden päästä moni ihan tavalliseen malliin lapsia teekään.

Tulee lait, joilla seulotaan vammat ja muut pois. Sitten ihmiset kasvattavat mittatilaus lapsensa keinokohduissa (sellaisissa scifi-leffoista tutuissa nestetankeissa) ja tällä lailla voidaan olla töissä ja tuottavia koko ajan. Geenistö on tarkasti seulottu ja siten syntyy terveempiä ihmisiä kuin nykyään.

Koko perhe voi ihmetellä tankin äärellä (tai livelähetystä omalta sen aikaiselta kännyltään etänä) miten vauva kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ihmeelliseksi kehittynyt ihmislaji.

Vauva on niin isopäinen, että äiti on vaarassa revetä tai kuolla punkiessaan jälkeläistään maailmaan. Tarvitaan sairaalaa, lääkäriä, ompelua. Jälkeläinen ei pysy äidin kyydissä, vaan äidin täytyy kantaa sitä vuoden päivät, ennen kuin se oppii itse liikkumaan.

Kyllä olemme rappeutuneita. Vauvojen syntymäkoko sen kun kasvaa. Nelikiloinen taitaa olla jo ihan yleinen mötikkä?

Kilo lisää, niin raskaus ja synnyttäminen on niin rankkaa ja vaarallista, ettei siihen suostu kukaan.

Vierailija
4/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisin vaikka kysyä: miksi yksisarvisia ei ole olemassa?

Vierailija
5/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaajaa... 

Vierailija
6/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyvauvat muuten ovat niin isoja?

Vierailija
7/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyvauvat muuten ovat niin isoja?

Yhdellä sanalla sokeri. Ihminen on selviytynisen takia altistunut sokeriin kun siitä saa paljon energiaa. Nykyään kun länsimaissa ei ole aliravitsemusta sokerin himo aiheuttaa kaikenlaista. lihomista, isoja lapsia ja valkoinen sokeri aiheuttaa sen ensimmäisen koukun. Sitä tasapainotetaan suolaisella ja rasvalla.

Ihmetteletkö vielä miksi vauvat on isoja?

Tuo scifi tyyppi ei tajua mistä puhuu. Minä olen samaa aihetta lukenut paljon, luultavasti enemmän? No sehän ei todista mitään mutta keinokohtu on todella mutkikas ja koska sellaista ei sinänsä tarvita niin tieteen tekijät keskittyy muihin asioihin joita ei vielä ole.

Vierailija
8/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina geeneissä tapahtuu sattumalta mutaatioita, vaikka olisi mitä geenejä seulottu, joten sen terveempiä lapsia ei kuitenkaan synny.

Vierailija
9/9 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella ihmeelliseksi kehittynyt ihmislaji.

Vauva on niin isopäinen, että äiti on vaarassa revetä tai kuolla punkiessaan jälkeläistään maailmaan. Tarvitaan sairaalaa, lääkäriä, ompelua. Jälkeläinen ei pysy äidin kyydissä, vaan äidin täytyy kantaa sitä vuoden päivät, ennen kuin se oppii itse liikkumaan.

Kyllä olemme rappeutuneita. Vauvojen syntymäkoko sen kun kasvaa. Nelikiloinen taitaa olla jo ihan yleinen mötikkä?

Kilo lisää, niin raskaus ja synnyttäminen on niin rankkaa ja vaarallista, ettei siihen suostu kukaan.

Omat oli syntyessään 3 ja puoli kiloisia. Ensimmäisen kun muija punnerresi ulos niin ajattelin ettei toista enää.

Totta helvetissä se oli rankempaa naiselle. Jos ei olisi pyytänyt paikalle niin aivan varmasti olisin ollut siitä hommasta poissa.

Muija sai epiduraalin ja silti hikoili kuin sika kivusta. Mulla teki niin pahaa katsoa sitä ja sillä hetkellä häpesin että mitä olen aiheuttanut tuolle naiselle. Sitä ulostuloa ei voi sanoin kuvailla. Sitä ei pitäisi miehen katsoa. Kuitenkin sekuntteja sen jälkeen elävä terve lapsi niin molemmat itkettiin onnesta. Tuli niitä tehtyä lisää vaan on se synnyttäminen rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan