Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi vielä muka salillekin jaksaa töiden(siivous) jälkeen

Vierailija
28.03.2018 |

Kävin työhaastattelussa, haastattelussa selvisi että työnantaja kustantaa työntekijöille salikortit, koska työ vaatii hyvää kuntoa.

No sinänsä ihan kiva ajatus, mutta kyllä tämä itse työ jo pitää kunnon hyvänä, eikä minulla ainakaan ole kiinnostusta enää töiden jälkeen lähteä salille rehkimään.
Ja tähän päälle vielä kotityöt, ruuanlaitto, lasten läksyt yms.

Teen tälläkin hetkellä siivoustyötä, hain tuota paikkaa paremman palkan takia. Olisin paikan saanut, mutta en ottanut vastaan.
Nykyinen työnantaja tarjoaa meille uimahallikäynnit, mutta ei vaadi että sielä myös käydään.
Joskus on kyllä kiva mennä rentoutumaan ja kuntouintia harrastamaan.

Jaksatteko te muut raskasta työtä tekevät käydä vielä salillakin, vai olenko vain laiska?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin työhaastattelussa, haastattelussa selvisi että työnantaja kustantaa työntekijöille salikortit, koska työ vaatii hyvää kuntoa.

No sinänsä ihan kiva ajatus, mutta kyllä tämä itse työ jo pitää kunnon hyvänä, eikä minulla ainakaan ole kiinnostusta enää töiden jälkeen lähteä salille rehkimään.

Teen tälläkin hetkellä siivoustyötä, hain tuota paikkaa paremman palkan takia. Olisin paikan saanut, mutta en ottanut vastaan.

Nykyinen työnantaja tarjoaa meille uimahallikäynnit, mutta ei vaadi että sielä myös käydään.

Jaksatteko te muut raskasta työtä tekevät käydä vielä salillakin, vai olenko vain laiska?

No ei sinne salille kukaan pakota menemään, vaikka olisikin salikortti.

Aika erikoinen syy jättää ottamatta työpaikka vastaan.

Vierailija
2/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko muka, että salille on pakko mennä? Tuskin työantajalla on edes valtuuksia pakottaa salille, ainakaan työajan ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten se työnantaja vahtii että siellä salilla käydään? 

Vierailija
4/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sinne salille kukaan pakota menemään, vaikka olisikin salikortti.

Aika erikoinen syy jättää ottamatta työpaikka vastaan.

Siis työnantaja antoi ymmärtää että sielä salilla on myös käytävä. Tapaavat työporukan kanssa käydä yhdessä tiettyinä päivinä ja odotus on että jokainen osallistuu. Tietenkään palkkaa tuolta ajalta ei makseta.

Onneksi on tämä nykyinen työ joten oli varaa valita otanko työn vai en.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme