Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katupöly.

Vierailija
28.03.2018 |

Voi aiheuttaa nuhaa ja yskää uutisten mukaan. Itselleni se aiheuttaa järkyttävän kurkkukivun. Kolottaa kurkussa ja imusolmukkeet kaulassa turpoavat. Pyöräilen paljon, eli saan enemmän tätä liikenteen jaloa tuotosta sisuksiini.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun oli huono ilmanlaatu ulkona. Ensiksi näytti joltain sumulta tai savulta, mutta katupölyähän se oli, ja oli kaikkialla missä autoja liikkui tiuhemmin. Mukava hengitellä tuollaista ilmaa. Onneksi ei ole astmaa tai allergiaa, mutta silti laittoi nenän vuotamaan ja silmiä kutisemaan.

Vierailija
2/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä maskia niin kuin aasialaiset. Ilmastolle, hiekoitukselle ja katupölylle ei voi mitään ilman valtavia investointeja ja palkkakuluja. Tai muuta maalle tai etelään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Ratkaisija kirjoitti:

Käytä maskia niin kuin aasialaiset. Ilmastolle, hiekoitukselle ja katupölylle ei voi mitään ilman valtavia investointeja ja palkkakuluja. Tai muuta maalle tai etelään.

Tääl päin alkaa olemaan kadut siinä kunnossa, että voisivat aloittaa jo sen jokakeväisen katujen harjaus- /pesurumban.

Vierailija
4/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon saanut kauheita yskänkohtauksia viime päivinä kun joku ärsyttää kurkkua. Nuhaa myös. Eikä mullakaan mitään allergiatesteissä ole aiemmin näkynyt. 

Vierailija
5/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihan älyttömästi, että on noin kaunis keli lenkkeilyyn mutta tuon s**tanan katupölyn takia pitää kököttää neljän seinän sisällä. Eilen kävin pikkulenkin heittämässä ja suu ja silmät oli täynnä hiekkaa ja hengitys vinkui koko loppuillan. Lisäksi huomasin että suurimmassa osassa autoja oli edelleen nastat alla, eikö niitäkään nyt p*rkele saa vaihdettua pois?!

Vierailija
6/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aivastutti ja silmät vetisti tänään kävellessä. En tiedä oliko syynä katupöly vai joku muu.

Vierailija
7/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ihan älyttömästi, että on noin kaunis keli lenkkeilyyn mutta tuon s**tanan katupölyn takia pitää kököttää neljän seinän sisällä. Eilen kävin pikkulenkin heittämässä ja suu ja silmät oli täynnä hiekkaa ja hengitys vinkui koko loppuillan. Lisäksi huomasin että suurimmassa osassa autoja oli edelleen nastat alla, eikö niitäkään nyt p*rkele saa vaihdettua pois?!

Ei se auta, myös pelkällä kumilla hiekoitussepeli murskaantuu pienemmäksi ja ilmavirta pölyttää.

Autoilua tarvii vähentää, ainoastaan se auttaa.

Vierailija
8/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Ratkaisija kirjoitti:

Mistä olet tilannut maskin? Minulla on astma niin pahana että tekisi mieli hankkia maski. En tiedä kuinka ihmiset suhtautuisivat jos kulkisin joku rautakaupan maski naamalla ulkona.

Vierailija
9/10 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aivastuttanut ja nenä vuotanut tällä viikolla. Astmaa tai allergioita ei ole.

Vierailija
10/10 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tosiaan kun aina uutisoidaan, että voi aiheuttaa kutinaa kurkussa ja vetistäviä silmiä. Mulla katupöly löi nyt päälle ihan kunnon kurkkukivun ja nenä vaan vuotaa solkenaan. Täytyi tunkea paperitupot sieraimiin, ettei valu räät pitkin vaatteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän