En saanut nukuttua kun niin säälitti Kaarina. Mikä tragedia!
Miten varmistamme että Kaarinan ei tarvitse nähdä enää nälkää lennoilla?
Kommentit (16)
Minäkin itkin ja hyperventiloin. Sitten muistin että en ollutkaan syönyt neljään tuntiin.
Neljäntunnin nälkätuntikeräys ilta yle ykköselle?
Se oli niin järrrrkyttävää. Ajattelin työntää ensi kerralla banaanin hänen käsimatkatavaroihinsa.
Tuoretuotteet rules.
Ei saa naurattaa mua! Heräilen leikkauksesta ja pitäisi olla liikkumatta.
Nyt alkaa elämä murskaantua...heräsin kuudelta ja kello on nyt lähes 10 enkä ole vielä syönyt!!! Selviänkö vai vaivunko koomaan minuutin kuluttua?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa elämä murskaantua...heräsin kuudelta ja kello on nyt lähes 10 enkä ole vielä syönyt!!! Selviänkö vai vaivunko koomaan minuutin kuluttua?
Joko otit yhteyttä iltapäivälehtiin tai teit vähintää facebook jaon?
Kaarina paransi huomattavasti elämänlaatuani esimerkillään. Otin opiksi häneltä. Tajusin hetki sitten, etten ollut syönyt pariin tuntiin, joten katsoin kappeihin. Olihan siellä onneksi muutakin kuin nuudeleita ja pähkinöitä!
Nyt olen kylläinen ja onnellinen. Ei tarvitse jakaa sosiaalisessa mediassa saati lehdistössä nälkäkiukkuani. Kiitos, Kaarina! ♥
Olisi kiva tietää, mitä ne lentoyhtiön herkut olivat, joita Kaarina nälissään kuolasi. Sitten voisimme tehdä hänelle oman Finnair teemaisen herkkukorin.
Älkää nyt, se oli kaarinan pieni hetki julkisuudessa.
Jutta kirjoitti:
Miltä pimppi näyttää sisältä?
Hiekkaiselta. Ainakin sillä yhdellä...
Vierailija kirjoitti:
Ei saa naurattaa mua! Heräilen leikkauksesta ja pitäisi olla liikkumatta.
Miten selvisit hengissä?!? Leikkaukseen joutuu olemaan useita tunteja syömättä ja juomatta! Meillä ainakin sairaalassa leikkaukseen odottavat potilaat tuppaavat vajoamaan nälkäkoomaan kun eivät saa syödä...se on aivan kamalaa, todella järkyttävää!
Kaarinalle taikinaa
Kaarinalle taikinaa
Kaarinalle taikinaa
ja Juliukselle voita.
Elämme hiljaista viikkoa. Hiljentykäämme Kaarinan kärsimyksen edessä.
Joku hyväntekeväisyyskampanja?