Yhteishaku päättyy tänään
Kommentit (10)
En tiedä hakisinko... Olen jo ''kypsään'' ikään ehtinyt ja työelämässä, mutta haluaisin uuden suunnan elämälle.
Jos johonkin hakisin niin röntgenhoitajaksi, mutta pelottaa se säteilyaltistus. Vaikka altistusta seurataankin ja väitetään ettei mitään ongelmaa ole, niin itseäni ahdistaisi työskennellä kokoajan säteilyaltistuksessa!
Jos ap hakisit, niin mihin olit ajatellut hakea? :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hakisinko... Olen jo ''kypsään'' ikään ehtinyt ja työelämässä, mutta haluaisin uuden suunnan elämälle.
Suosittelen, itsekin viine vuonna päälle 30-vuotiaana hain unelma-alalle ja pääsin sisään yliopistoon. Ei koskaan ole liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, itsekin viine vuonna päälle 30-vuotiaana hain unelma-alalle ja pääsin sisään yliopistoon. Ei koskaan ole liian myöhäistä.
Onnittelut! Päätin hakea pariin ammattikorkeaan vaikka niitä parjataankin niin paljon. Minulla ei ole mitään aiempaa tutkintoa, ehkä pääsisin tästä nykyisestä työstä uudelle polulle koulutuksen avulla. -2
Hain.
Enää 5 kk koulun alkuun! Aika hassulta kyllä tuntuu mennä sinne kampusta kiertelemään fuksivauvojen kanssa tuutorivauvojen johdolla :D mutta ehkä ne vaan antaa mulle jonkun pikaversion tärkeistä jutuista että voin lähteä ajoissa ja saavat leikkiä rauhassa aikuisen katseilta.
Täytän 30v ensi vuonna ja yksi amk- tutkinto takana. Pitemmän aikaa kiinnostanut eräs tutkinto ja sekin amk-puolelta. Olen pohdiskellut avoin amk:aa tai monimuotoa joihin haku vasta kesän jälkeen. Myös tämä yhteishaku mietittänyt kovin. Sinne haetaan 2. asteen tutkinnon arvosanoilla ja lukiosta ne ei itselläni kovin kummoiset ole.. Ja ensi kertaa hakevat toki edellä. Tosin iloinen olen että jo tuon yhden tutkinnon olen saanut käydä. Kiinnostaisi vaan paljon se toinenkin tutkinto, ja alanvaihto...
Vierailija kirjoitti:
Jos ap hakisit, niin mihin olit ajatellut hakea? :)
Joo hain Kondiittorikoulutukseen
Ap
Mä hain. Yliopistopaikka on, mutta opinnoista ei ole moneen vuoteen tullut mitään. Oon kokopäivätöissä ja amk:n monimuotokoulutus sopisi tähän rinnalle. Toivottavasti pääsen opiskelemaan.
Mulla on jo paikka. Olen opiskellut jo 1,5v alaa, joka ei välttämättä ole juttuni enkä ehkä jää tälle alalle. Ajattelin kuitenkin opiskella tämän loppuun, kun opinnoissa on mennyt hyvin (hyvät arvosanat) ja muutenkin olen päässyt jo niin pitkälle.
Haitko sinä?