Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

painostetaanko synnytyksen jälkeen ottamaan ehkäisy?

Vierailija
27.03.2018 |

Tai tivataanko siitä? Itse haluan puhua asiasta vain oman gynekologini ja mieheni kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kolmesta jälkitarkastuksesta. Kaksi kertaa kysytty asiallisesti ja kerran tivattu. Muistaakseni laki sanoo, että pitää antaa ehkäisyneuvontaa.

Vierailija
2/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sanallakaan maininnut asiasta, tosin aikaa on vierähtänyt jo lähes 15 vuotta, ehkä silloin oli eri käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on pakko ottaa esille. Tällä hetkellä vauvojen äidit ovat suurin yksittäinen abortteja tekevä ryhmä. Siisi siitä huolimatta, että siitä muistutetaan.

Jos et halua puhua tarkemmin, vastaat ehkäisyn olevan kunnossa.

Vierailija
4/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kenen kanssa asioit. Multa kysyttiin mitä olen ajatellut vai yritetäänkö heti toista ja sanoin että kierukka kiitos

Vierailija
5/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne asiasta muistuttaa :D Mutta kuten kaikessa viranomaistoiminnassa: sanot juu juu kaikkeen mitä ne suoltavat ja sitten teet niin kuin sinua huvittaa. Ei sinun tarvi kertoa mitä todellisuudessa ajattelet tai teet. Myös lomakkeet voi aina täyttää "niin kuin kuuluu"

Vierailija
6/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarpeelliseksi kertoa minun ja mieheni ehkäisytilanteesta neuvolassa. Ymmärrän, että valistusta on annettava, mutta mielestäni ei kuulu terveydenhoitajalle tai lääkärille, että rakastelemmako mieheni kanssa niin, että mulkun päällä on kumi vai ei. ap

Vierailija
7/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe tarpeelliseksi kertoa minun ja mieheni ehkäisytilanteesta neuvolassa. Ymmärrän, että valistusta on annettava, mutta mielestäni ei kuulu terveydenhoitajalle tai lääkärille, että rakastelemmako mieheni kanssa niin, että mulkun päällä on kumi vai ei. ap

Voit vastata vaikkapa "ehkäisy on kunnossa". Sillä selviät tilanteesta, jos ei kohdalle satu tivaaja.