Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti verestävät silmät ja kovat nivelsäryt

Vierailija
27.03.2018 |

Muutama vuosi alkoi oireilu, ihan järkyttävillä nivelkivuilla symmetrisesti ympäri kroppaa, kuumotusta ja jäykkyyttä esiintyi myös alussa. Edelleen särkee, joinain päivinä enemmän ja joinain vähemmän, kipu on läsnä kuitenkin kokoajan. Samalla silmäni alkoivat verestää, ja sitä ne tekevät edelleenkin. Näytän aina siltä, kun olisin ihan järkyttävässä krapulassa. Silmät on aivan täynnä verisuonia. Silmätipoista ei ole apua ollut.

Mitähän tämä mahtaisi olla? Kaikenmaailman testejä on kyllä otettu, mutta mitään poikkeavaa ei ole missään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia?

Vierailija
2/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene reumatologille. Reumasairaudet eivät välttämättä näy verikokeissa. Silmien kuivuus ja tietyt silmien tulehduksetkin voivat liittyä reumasairauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olisi kilpirauhasen liikatoiminta? Minulla oli silmäoireita ja lisäksi aamuisin nivelet ihan jäykkinä. 

Vierailija
4/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia just vähän aikaa sitten testattu, oli negatiivinen. Noita kahta jälkimmäistä vaihtoehtoa olen kyllä pyöritellyt päässäni, ottivat jotkut perusarvot molempien tienoilta ja sanoivat että ne ovat ok, ei vika ole siellä. Käsittääkseni olisi useampia arvoja mitä pitäis kyllä tutkia, kun ei noista mitään välttämättä selviä..

Ap

Vierailija
5/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Epäiltiin ensin klamydiaa mutta paljastui keliakiaksi. Lisäksi ihottumaa symmetrisesti mutta vatsa ei oireillut juuri ollenkaan.

Vierailija
6/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmat. Googletappa yleiset sisäilmaongelma oireet.

Vierailija
7/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asuntosi terveellinen? Onko mahdollista, että siellä olisi homeongelmaa? Jos oireet helpottavat kun olet esim. lomalla jossain muualla, voi oireet liittyä asuntoon. Ja jos tunnet jonkun, joka on altistunut homeille, voit pyytää häntä käymään luonasi ja kuulostelemaan tuleeko hänelle oireita.

Vierailija
8/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut kolme kertaa oireiden alkamisen jälkeen, ei ole olotila muuttunut mihinkään :D Eikä helpota reissussa/kylässä/missään. Tuskin kyse on siis siitä.

Jaa että kelikia vois aiheuttaa oikeasti tosi voimakkaita ja symmetrisiä joka nivelen särkyä? Mulla itseasiassa on myös ihottumaa, mutta lääkärin mukaan perus atooppista sellaista.

Ap

Vierailija
9/13 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/13 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sjögrenin syndrooma?

Vierailija
11/13 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nivelkivut ovat olleet muutaman päivän hyvin lieviä, lähinnä pieniä vihlaisuja verrattuna aikaisempaan jatkuvaan kovaan särkyyn! Kummallista. Ainut asia minkä tajusin että pari päivää sitten aloin taas syömään d-vitamiinia. Voiko pelkkä puutostila aiheuttaa tuollaisia kipuja?

Ap

Vierailija
12/13 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tutustuisit aiheeseen ennenkuin sanot että ei voi aiheuttaa sitä tätä ja tuota. Sillä sinä olet ap juuri kuvaillut sen mitä se yleisesti ottaen aiheuttaa. Minun kaupungissani ainakin melkein jokainen julkinen rakennus on ihan todettu sisäilmaongelma rakennukseksi, lisäksi kuntien vuokrakämpät ovat niitä pahimpia pesäkkeitä. Home ei todellakaan ole aina näkyvää, on myös monia muita homeen kaltaisia aiheuttajia. Mutta jos taas et halua sulkea pois sitä vaihtoehtoa niin älä ihmeessä googleta. Jo kevyt nettihaku saattaa avata silmäsi. Jos lääkäritkään eivät ole syytä löytäneet. Vai oletko vatipää ja kuvittelet oireet? Siinä toinen vaihtoehto. Sjögrenin syndrooma liittyy oleellisesti home altistukseen. 

Vierailija
13/13 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule tutustuisit aiheeseen ennenkuin sanot että ei voi aiheuttaa sitä tätä ja tuota. Sillä sinä olet ap juuri kuvaillut sen mitä se yleisesti ottaen aiheuttaa. Minun kaupungissani ainakin melkein jokainen julkinen rakennus on ihan todettu sisäilmaongelma rakennukseksi, lisäksi kuntien vuokrakämpät ovat niitä pahimpia pesäkkeitä. Home ei todellakaan ole aina näkyvää, on myös monia muita homeen kaltaisia aiheuttajia. Mutta jos taas et halua sulkea pois sitä vaihtoehtoa niin älä ihmeessä googleta. Jo kevyt nettihaku saattaa avata silmäsi. Jos lääkäritkään eivät ole syytä löytäneet. Vai oletko vatipää ja kuvittelet oireet? Siinä toinen vaihtoehto. Sjögrenin syndrooma liittyy oleellisesti home altistukseen. 

Mikä helvetti sua vaivaa? Mä teetin siinä asunnossa missä oireilu alkoi hometarkastuksen (jopa koiralla) eikä mitään löytynyt. Koska itsehän joskus hometta juuri epäilin. Mutta todennäköisesti tämähän on juuri homeen aiheuttamaa, koska niin sanot. Ihan kun en olisi aihetta googlettanut. :D Valitettavasti tunnen useita ihmisiä jotka ovat homeelle altistuneet ja siitä sairastuneet. Ja he kyllä huomaavat heti jos sitä hometta jossain on, eipä ole mun luona kukaan oireillut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi