Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko kukaan muu salailemaan elämäänsä sukulaisiltaan?

Vierailija
27.03.2018 |

Ihan lähisukulaisiltakin. En vaan pysty kertomaan näille mitään, se asioiden päivittely ja nälviminen on hermoja raastavaa. Kaikki tekemiseni ja valintani kyseenalaistetaan, ja pahimmillaan saan soittoja siitä miten "ethän sä nyt oikeasti voi tehdä niin tai noin tai aio tehdä näin ja...". Yleensä kaikki tekemiseni vielä juorutaan eteenpäin. Välien katkaiseminen ei ole tällä hetkellä mahdollista, koska se etten ilmaannu johonkin kissanristiäisiin pydettäessä on sukulaisten mukaan tietenkin merkki siitä, että minulle on puhjennut taas mt-ongelmia. Voi, kun liioittelisinkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, joudun salaamaan kaikki miesasiat....

Hirvittää jo pelkkä ajatus siitä, että jos tulisi vakavampi suhde ja pitäisi suvulle/lähipiirille esitellä joku.

Siis aivan oikeasti asia on näin.

Syystä jota en ymmärrä, on jo pelkkä ajatus siitä että seurustelisin muutamalle (varatulle!!!) perheenjäsenelle todella kova paikka.

En tiedä, kateudesta vai mistä kyse?

Olen jo oppinut ettei omista miessuhteista kannata huudella, kun reaktiot ovat pelkkää vittuilua......

Sama, salaan kaikki miesasiat. 

Oho, joku muukin samassa tilanteessa.

Ja sitten jaksetaan päivitellä, etteikö sulla vieläkään ole ketään.

Huoh, oiskohan sillä että on tehty tiettyjen ihmisten käytöksellä ja puheilla (käsittämättömiä juttuja ollut) jotain tekemistä sen asian kanssa etten todellakaan tuo ketään näytille ennen kuin on aivan pakko?

Minäkin salaan, mutta lähinnä siksi, että jokainen mies jonka kanssa olisin käynyt vaikka vain kahvilla nähtäisiin jo mahdollisena tulevana aviomiehenä. Saan edelleen  kymmenen vuoden jälkeen kuulla teini-iän poikaystävästäni, jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Eikä voinut salata, kun olin vielä alaikäinen ja asuin kotona. Luulevat varmaan, että teini-iän lapsellinen seurustelusuhde on se elämäni ainoa ja merkityksellisin suhde mieheen... sen jälkeen en ole miehiin koskenutkaan. "No olisit nyt ottanut sen Pekan, siinä oli hyvä poika. " 

Sama! "Mutta äitikulta, oltiin Pekan kanssa molemmat niin nuoria, ettei vielä mietitty avioliittoa ja perhettä" :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme