Kun tupakoit ja juot energiajuomia.. Ja yrität kieltää teiniäsi tupakoimasta ja juomasta energiajuomia!
Tytär on siis nyt 14v ja ruvennut näsäviisastelemaan, että " Ai mä en saa polttaa ja sä saat?" ym.
Kieltämättä tässä on aika tekopyhä olo ! Että älä tee mitä minä teen vaan niinkuin sanon.
Olin siis polttamatta 10 vuotta, mutta avioero ja samanaikainen isäni kuolema laukaisivat sellaisen stressin että aloitin tupakoinnin uudestaan. Energiajuomia taas opin juomaan kun kerran alkavan migreenin vallassa etsin kaupasta kahville kylmää korviketta ja aion ensin ottaa limsan, mutta siellä oli Battery tarjouksessa ja mietin että kokeillaan! Ja nykyään juon sitten pari tölkkiä viikossa.
Ongelma tästä on tullut nyt, kun tyttö vetää kavereiden kanssa halvinta energiajuomaa niin, että silmät pyörii koulussa päässä ja jäi äskettäin kiinni polttamisesta. Mikä minä olen saarnaamaan?
Niinpä, jos haluat tyttäresi pysyvän savuttomana niin sinun kannattaisi lopettaa tupakointi ensin. Myös ihan oman terveytesi vuoksi.