Voiko humanisti olla pelimies?
Mun kohdalle on sattunut vain jotain dippainsinöörejä ja taiteilijoita, mutta voiko humanisti olla myös?
Kommentit (9)
Ne on suurimmaks osaks vaan sellasia vässyköitä soijapoikia, että tuskinpa
Vierailija kirjoitti:
Ne on suurimmaks osaks vaan sellasia vässyköitä soijapoikia, että tuskinpa
Terv. nimim. en kyllä edes tiedä, mikä "humanisti" on, mutta olen lukenut isojen poikien palstalta termin "soijapoika", ja nyt käytän sitä, koska haluan olla kova jätkä minäkin
No en usko että humanistien joukossa niin montaa pelimiestä löytyy
Totta ihmeessä. Humanisteja ovat muun muassa kirjallisuuden, taiteen tutkimuksen, musiikkitieteen ja yliopistosta riippuen journalismin opiskelijat.
Itse sain yhdestä noista kunnollisen miehen, mutta on nähty aika velikultia.
Suurin osa on aika ok, mutta olen valitettavasti junttiinkiin törmännyt yliopistolla.
Humanistit eivät tienaa hyvin eivätkä yleensä pääse valta-asemiin. Ehkä se karsii pahimmat narsistipsykopaatit - mitä siis usein pelimiehet edustavat - pois humanistien joukosta
Vierailija kirjoitti:
Humanistit eivät tienaa hyvin eivätkä yleensä pääse valta-asemiin. Ehkä se karsii pahimmat narsistipsykopaatit - mitä siis usein pelimiehet edustavat - pois humanistien joukosta
Vähän vain täytyy olla tyhmä tai todella olla kiinostunut asiasta. Ei muuten tuhlaisi elämäänsä moisen opiskeluun, kun tulotasokin samoissa perusduunarin kanssa.
Voi. Onpa todella hölmö kysymys.