Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsiäisenä repäisen ja lähden ensimmäistä kertaa elämässäni YKSIN baariin

Vierailija
27.03.2018 |

Nyt on aika. Viimeisinkin ystäväni muutti viime viikonloppuna pois, ja nyt mulla ei ole enää seuraa baariin kotikaupungissani. Haluan lähteä pääsiäisenä baariin MUTTA... en ole koskaan käynyt baarissa yksin ja se jännittää. Mulla on aika myrtsi perus ilme ja pelkään että ilta menee niin, että istun yksin jossain nurkkapöydässä ja selaan kännykkää. Miten te yksin baarissa kävijät käyttäydytte baarissa? Miten saisin seuraa? Ja miten estän sen, ettei iltani tule päättymään juuri noin kuin pelkään: juon yhden drinkin jossain nurkkapöydässä selaten puhelinta ja lähden kotiin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä naisena saa todella taiteilla, ettei pidetä h***orana. Ei kannata näyttää tyrkyltä.

Vierailija
22/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisenä naisena saa todella taiteilla, ettei pidetä h***orana. Ei kannata näyttää tyrkyltä.

No pukeudun kyllä todella tylsästi, ei siis mitään heruttelua tms. Mustat pillit, korkkarit (pieni korko), löysä toppi tai t-paita (ei avointa kaula-aukkoa). Hiukset auki ja hillitty meikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mennä baariin ja vielä pääsiäisenä?

Luulisin että pääsiäisenä on paljon porukkaa baareissa ja miksei? En oikein tiedä missä muualla voisin tutustua uusiin ihmisiin, töissä kaikki päälle viiskymppisiä (itse 29 v) ja Tinderkään ei ole toiminut mun osaltani moneen kuukauteen. Harrastuksia ei ole, joten missä tutustua uusiin ihmisiin?

Meinaat tutustua ihmisiin paikassa, jossa ihmiset ovat räkäkännissä, naiset pitävät sinua "kilpailijanaan" ja miehet taas haluavat sinusta vain yhden illan ilon.

Aamulla kukaan näistä ei edes muista sinua.

Surullisen kuuloista jos Alebaari on sun kantakuppilasi, mutta jos vähän laajennat näköpiiriäsi, niin huomaat, että on olemassa myös tasokkaampia anniskelupaikkoja, joissa meno ei ole noin ankeaa. Rohkeasti sinäkin pois sieltä räkälästä!

Kiitos vaan, olen viimeksi ollut baarissa vuonna 2014.

Maailmasta löytyy muutakin tekemistä kuin ryyppääminen.

Ymmärrän nyt avautumistasi paremmin jos baari = räkäkänni tai ryyppäys. Huomio kumminkin että suurinosa ihmisistä ei käyttäydy noin , edes baarissa

Juu eipä 😉

Baariin mennään aina vain yhdelle. Siksi kaikki baarit lähikuppiloista klubeihin ovatkin täynnä vesiselvää porukkaa.

Vierailija
24/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, jos menet siis baariin yksin, niin keitä muita siellä silloin on?

Lähden baariin yksin ilman seuraa. Olen siis baarissa yksin vaikka siellä muitakin ihmisiä on. Mistä tiedän että kukaan heistä lähestyy minua enkä vain istu koko iltaa/yötä yksin? Itse en usko että uskallan lähestyä ketään.

Ei uskalleta me miehetkään.

Itse ainakin olen tosi epävarma siitä että onko seurani toivottua. En haluaisi ahdistaa naista.

Vierailija
25/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahdaan nurkapöytasa. mina rakkauta sinua.

Vierailija
26/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, jos menet siis baariin yksin, niin keitä muita siellä silloin on?

Lähden baariin yksin ilman seuraa. Olen siis baarissa yksin vaikka siellä muitakin ihmisiä on. Mistä tiedän että kukaan heistä lähestyy minua enkä vain istu koko iltaa/yötä yksin? Itse en usko että uskallan lähestyä ketään.

Ei uskalleta me miehetkään.

Itse ainakin olen tosi epävarma siitä että onko seurani toivottua. En haluaisi ahdistaa naista.

Sen olen kyllä huomannut näin 10 vuotta baareissa käyneenä että ei ne miehet (ainakaan mua) lähesty. Silti tältäkin palstalta olen lukenut miten joitain naisia lähestytään jopa KYMMENEN Kertaa YHDEN baari-illan aikana. Mua on lähestytty 10 vuodessa tasan kerran. Sekin tapahtui niin, että olin kyllä porukalla baarissa mutta jossain vaiheessa jäin pöytäämme yksin ja silloin eräs mies tuli juttelemaan kanssani.

Vierailija
27/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon baarista. Mä olen mies, ja joissain paikoissa saan osakseni lähinnä vihaista mulkoilua kaikkien taholta. Eri paikoissa on erilainen tunnnelma ja "kulttuuri". Olen lähinnä juttuseuran perässä, ja tykkään puhella kaikenlaisten ihmisten kanssa. Räkälöissäkin on eroja. Teinipaikoista juttuseuraa ei löydä, eikä paikoista, joissa ollaan seksin perässä. En myöskään tykkää paikoista, joissa istutaan korkeaseinäisissä karsinoissa. Niissä ei ole niin luontevaa jutella vieraille. Homobaareista olen aina löytänyt juttuseuraa ja se on löytänyt mut, eikä se aina ole ollut iskemistarkoituksessa edes. Hevihenkiset paikat voi olla myös yllättävän hauskoja. Koskaan ei tiedä ja baareja voi vaihdella.

Pitää vaan olla hyvillä mielin liikkeellä ja osata jutella mukavia. Kännykkää ei kannata tuijottaa. Se varmasti karkottaa kaikki. Kannattaa istua näkyville ja paikkaan, jonka ympärillä on mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä.

Aika moni vanhempi ihminen juttelee mielellään. Keski-ikäiset "täditkin" voi olla yllättävän hauskaa seuraa. Pidä silmät auki!

Seksiseuran hausta en osaa sanoa mitään. Sitä en ole koskaan baarista hakenut.

Vierailija
28/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina niin, että kun meen yksin baariin ja yksin istumaan johonkin pöytään, kohta se pöytä on täynnä väkeä ja kaikki jutellaan keskenään ja nauretaan ja vaihdetaan joskus paikkaakin porukassa.

Jos oot normipuhelias ja mielellään tutustut, niin et pääse olemaan yksin missään.

Sinne sekaan vaan!

Vierailija
29/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menossa yksin pääsiäisenä ja meinaa jännittää.

Eiköhän se hyvin mene, otan jonkun rohkaisuryypyn lähtiessä :D

Vierailija
30/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että pääsiäisenä on paljon porukkaa baareissa ja miksei? En oikein tiedä missä muualla voisin tutustua uusiin ihmisiin, töissä kaikki päälle viiskymppisiä (itse 29 v) ja Tinderkään ei ole toiminut mun osaltani moneen kuukauteen. Harrastuksia ei ole, joten missä tutustua uusiin ihmisiin?

Meinaat tutustua ihmisiin paikassa, jossa ihmiset ovat räkäkännissä, naiset pitävät sinua "kilpailijanaan" ja miehet taas haluavat sinusta vain yhden illan ilon.

Aamulla kukaan näistä ei edes muista sinua.

Noh, en keksi muutakaan paikkaa missä tapaisin ikäisiäni ihmisiä.

Se ettei sinulla ole harrastuksia on vain järjestelykysymys. Ala tutkia lähiseutusi harrastusmahdollisuuksia, jos mikään ei tunnu heti täysin kiinnostavalta, niin käy vaikka edes kuukauden verran muutamaa edes etäisesti kiinnostavaa.

Saat samalla mielekästä tekemistä, toisin kuin että istuisit baarissa lipittämässä lonkeroa.

Vain elokuvissa aloitetaan harrastus sen takia, että tapaisi ihmisiä. Oikeassa elämässä se ei toimi, ihan turhaa touhua.

Baarit ja isommat yleisötapahtumat kannattaa kierrellä ja nykyaikana tietysti laittaa myös sähköisesti verkkoja vesille. Tinder-profiili ei paljoa taskussa paina, vaikkei sieltä mitään tulisikaan.

Vierailija
31/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä joille YKSIN meneminen baariin on elämää suurempi operaatio :o

Vierailija
32/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi yksin baariin, älä mene, tulee paska ilta.

Vierailija
33/41 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin aion tehdä.

Ehkä juon pari olutta, luen iltapäivälehdet, ja jatkan sitten kävelyä.

Vierailija
34/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä menisi yksin baariin, älä mene, tulee paska ilta.

En saa koskaan tietää jos en käy kokeilemassa. Ei oikein huvita koko pääsiäistä kökkiä yksin kotonakaan.

Vierailija
35/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä joille YKSIN meneminen baariin on elämää suurempi operaatio :o

En mäkään ymmärrä miten jotkut ihmiset eivät osaa olla yksin vaan on pakko olla jatkuvasti suhteessa tai vaikka ihmisiä jotka eivät uskalla matkustaa yksin. Mulla nyt baariin lähtö on tähän mennessä ollut sitä että sinne lähdetään isolla porukalla viettämään aikaa, nyt pitäiskin sit lähteä yksin joten kyllähän se vähän jännittää. Tuo tuskin on sulta mitenkään pois.

Vierailija
36/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen mennyt yksin baariin ja silloinkin vain siksi että tiesin että kiihkeän rakkauteni kohde oli aika varmasti menossa myös sinne, aikaan ennen kännyköitä. Eipäs, toinenkin kerta on ihan hiljakkoin kun yksi rakkaussuhde oli juuri päättynyt, yhden siiderin join ja lähdin pois, ankeaa!. Pubiruusuilla on hyvin seuraa baareissa, heille se on ilo, minulle ei.

Vierailija
37/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, valitse baari huolella. Ei liian räkälä, ei liian fiini. Joku sellainen siistin korttelikuppilan kaltainen. Jos miesseuraa kaipaat, mene baariin missä on tv josta tulee urheilua. Myös joku keikkapaikka on aika luonnollinen yksinkulkevalle mennä.

Sitten, ota mukaan luettavaksi Hesari. Useimmissa baareissa on iltapäivälehdet muttei välttämättä sanomalehteä, se avaa keskustelua ja ehkä joku haluaa lainata sitä ja jos olet yksinäinen niin voit lukea.

Asettaudu baaritiskin lähelle niin että voit tarvittaessa jutella baarimikolle. Hyvin helppona ja luontevana keskustelunavauksena muille asiakkaille käy helposti esim. kysymys televisiosta tulevasta urheilusta ("En ymmärrä tenniksestä juuri mitään, miten noi pisteet lasketaan?" tai "Onko Zlatan edelleen sivussa?"). Luontevaa on myös peliseuran pyytäminen esim. Trivial Pursuitiin. Tai sitten ihan klassinen että lähestyt kiinnostavan oloista ihmistä kysymällä että onko tässä vapaata ja jos on niin lyöttäydyt seuraan kertomalla että olet ensimmäistä kertaa yksin baarissa etkä ihan tiedä miten tässä kuuluu toimia :)

Muistan kun itse olin 25v ensi kertaa yksin baarissa pyhäpäivinä, jännitti vietävästi että olenko ihan säälittävä ja jäänkö yksin jne mutta kahden kaljan verran juttelin mukavia jonkun 50+ äijän kanssa joka halusi puhua ulkomailla asuvasta tyttärestään. Sittemmin olen saanut ihan selväpäistä sänkyseuraakin vähän nuoremmista miehistä, juurikin menemällä esim. sunnuntaisin paikkoihin joissa näytetään Valioliigaa.

Tsemppiä!

Vierailija
38/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin aikoinaan baarissa niin pillunvonkaajia riitti. Saat varautua jonoon.

Vierailija
39/41 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin aikoinaan baarissa niin pillunvonkaajia riitti. Saat varautua jonoon.

Voi kun oliskin. Mua vaan ei ole koskaan yksikään mies baarissa lähestynyt. Oishan se kiva jos nyt joku lähestyisi. Seksiäkään en ole vastaan jos hyvä tyyppi löytyy.

Vierailija
40/41 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä idea: normaalit ihmiset lomailee perheensä kanssa, normaalit pubit on kiinni. Vain surkeimmat spurgut istuu nenä tuopissa räkälöissään.

Ei sitten käynyt pienessä mielessä että kaikilla ei välttämättä ole ketään läheisiä kenen kanssa viettää Pääsiäistä joten lähibaariin meno saattaa olla ainut vaihtoehto mikä tulee kyseeseen. Kurjaa jos se Lähibaarikin on kiinni niin sitten täytyy viettää Pääsiäinen omassa itsemurha yksiössä verhot ikkunan edessä.

Joillekkin se perhe ja läheiset tuntuu näköjään olevan jokin itsestäänselvyys.