Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Ero syntymäpäivänä

Vierailija
27.03.2018 |

Ollaan mun (miehen, mahdollisen tulevan exän tai jo exän who knows?) kanssa oltu eroamassa nyt varmaan viikko, ison riidan jälkeen kaikki kärjistyi ja tuli molempien sanottua aika pahasti.

Kotisohvalla mies kysyi multa :” no mitäs sä nyt aiot” en ymmärtänyt oikeastaan kysymystä mutta arvelin että se oli kysymys että erotaanko vaiko ei. No vastasin, että mennään yhdessä pariterapiaan kun meillä yhteinen lapsikin on, ja pyytelin anteeksi sanomisiani.

Kysyin mieheltä samaan kysymykseen vastausta (erotaanko or not) hänen mielipiteensä, enkä kahden päivänkään jälkeen ole sitä saanut, ainoastaan ”en tiedä, koska sun käytös muuttuu kokoajan” eli tarkoittaa sitä kun välillä en ilmeisesti valita mistään ja välillä sitten taas joo. En ymmärrä miksi edes kysyi mun mielipidettä jos ei omaakaan osaa sitten kertoa, että halusiko kenties vain multa sen anteeksipyynnön ja nöyryyden että voi jättää mut ”puhtaana pulmusena” kun olen laittanut muka kaikki omaksi syykseni (en ole) ja pyytänyt anteeksi.

Tilanteesta paskemman tekee se, että tänään on mun syntymäpäivä, meillä on ollut tapana aina ostaa lahja ja tehdä yhdessä jotain, mutta tälläkertaa ei ole kysynyt lahjasta, ei ole kysynyt mitä tehtäisiin yhdessä, ei mitään. En odota edes syntymäpäiväonnittelua, sillä toissapäivänä hän maintsi x100 ettei välitä minusta. Miksi nytkään? Minä kyllä järjestin hänelle kaikenmaailman yllätykset ja kakut ja lapselle hoitapaikkaa ym. Vähän katkera olen juu.

Laitoin sitten äsken miehelle viestiä, että jos ei tänään tiedä haluaako olla tässä vai ei, niin oletan vastauksen olevan ei ja saa lähteä kamojensa kanssa. Tuntuu nyt jotenkin niin loukatulta, että koko päivä pilalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliasusta päätellen tässä löyhkää valkoinen roskaväki tai teiniys todella vahvasti.

Vierailija
2/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies löytää paremman puolison pian. Tuli paha mieli hänen puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa terapian tarpeessa oleva olet sinä.

Vierailija
4/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se syntymäpäivälahja on kuitenkin tämän hetkisistä murheistasi pienin..?

Vierailija
5/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman lapsellista selostusta ja toimintaa.

Mieti asiaa vaikka hetki niin, että mitä tekisit/Mikä olisi tärkeää, jos nyt saisit tietää miehesi vaikka joutuneen onnettomuuteen. Tai joku perheestänne sairastuisi vakavasti?

Elämässä ja synttäreillä ei kaikki aina mene tasan ja niin hirveän hienosti.

Miksi aina mietitään eroa jos tulee riitaa???

Vierailija
6/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitoja tulee ja menee. Lopettakaa eron haaveilu ja erolla uhkailu, niin parisuhde sujuu paremmin. Riidellessä ei pidä vetä erokorttia esiin, vaan eroa on parempi pohtia silloin, kun tunteet eivät ole päällimmäisenä.

Vierailija
7/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa päätetä tuosta noin vain kun toinen kysyy. Erosta ja syntymäpäivästä puhuminen samalla kertaa ei kuulu toisiinsa.

Vierailija
8/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Odotat kuumeisesti jotain syntymäpäivälahjaa, vaikka olet eroamassa?

Vierailija
9/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että piti käydä...ja oikein jäi lahjakin saamatta...haxuhalit :))))

Vierailija
10/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pitää suhtautua niin nuivasti, mutta fiilistelen ap:ta. Kun todellinen kriisi on päällä niin selostus on sen mukainen. Olen itse kokenut vastaavan, että mies oli täysin ääliö ja hallitsi keskusteluita ja ilmapiiriä kummallisella mökötyksellä. Ostelin hänelle kamoja kalliilla hinnalla, kuten merkkilaukkuja sun muita niin sain takaisin leluauton, hajuvettä vaikka sairastan astmaa ja työpaikalta kootun jämäkukkakimpun. Olipa silleen arvostettu olo, koska olisin hyvin voinut antaa miehelle myös mättösäkin ja ostaa sen laukun itselleni. Siihen päälle se kauhea kiukuttelu ja volina joka oikkuasiadta niin olipa kivaa. Lopetin suhteen aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen.

Ap, mitö aiot tehdä? Oletko koskaan pitänyt päiväkirjaa asioista ja jäsennellyt ajatuksia parisuhteestanne jotta näkisit mitä itse pyörittelet mielessäsi. Ottaisin nyt vastuuta ja pelastaisin itseni tollaselta mieslapselta, koska mies kuullostaa niin jäätävän itsekeskeiseltä! :(

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.