Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko soittaa yo-sairaalaan ja kertoa että he hoitavat potilasta väärin?

Vierailija
26.03.2018 |

Erästä nuorta hoidetaan väärin.
Ja mistä tiedän;. siitä kun mulla on ollut samanlaista lapsena ja nuorena.
Oireita ei siis vieläkään ymmärretä mistä ne johtuu yliopistollisessa sairaalassa!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa neuvoa kun itse tietää paremmin.

Vierailija
2/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa!

Vierailija
4/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa neuvoa kun itse tietää paremmin.

Tiedän kyllä omasta kokemuksesta.

Vierailija
5/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, riippuu vähän vissiin sun asemasta ja auktoriteetista, elikkäs, mikä tällä nuorella on, ja lisäksi, mistä tiedät tän nuoren? Ootko hänen sukulaisensa? Onko sulla lääketieteellistä/juridista osaamista? Mikä tää juttu on?

Vierailija
6/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä soittaa, mutta miksi lääkäri kuuntelisi, varsinkaan kun ei saa potilaan hoidosta sinulle mitään sanoa.

Vierailija
7/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan sinne puhelinkeskukseen. Kyllä ne ottaa viestisi vastaan. (siis eihän ne edes tiedä kuka siellä on ja jos tietävätkin niin eivät saa paljastaa eikä taida soittopyynnöt mennä hoitavalle lääkärillekään kun niitä on kolmessa vuorossa niin monta).

Ota vaan se poronsarvi mukaasi ja mene mumisemaan potilaan vierelle jos laskevat sinut sisään.

Vierailija
8/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä soittaa, mutta miksi lääkäri kuuntelisi, varsinkaan kun ei saa potilaan hoidosta sinulle mitään sanoa.

Ei sen tarviikaan kertoa hoidosta, tiedän sen muutenkin.

On outoa ettei nykypäivänä ymmärretä oireita ihan kuin he eivät koskaan olisi opiskelleet mitään.

Vierailija
9/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita vaan sinne puhelinkeskukseen. Kyllä ne ottaa viestisi vastaan. (siis eihän ne edes tiedä kuka siellä on ja jos tietävätkin niin eivät saa paljastaa eikä taida soittopyynnöt mennä hoitavalle lääkärillekään kun niitä on kolmessa vuorossa niin monta).

Ota vaan se poronsarvi mukaasi ja mene mumisemaan potilaan vierelle jos laskevat sinut sisään.

Ei siinä sun poronsarvi auta.

Vierailija
10/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pariin otteeseen joutunut kertomaan lääkärille, että mitä pitää tehdä. T. Proviisori

Vierailija
11/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On outoa ettei nykypäivänä ymmärretä oireita ihan kuin he eivät koskaan olisi opiskelleet mitään.

Sinäkö sitten ymmärrät? Vain koska sinulla on joskus ollut samankaltaisia oireita?

Vierailija
12/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita potilas tai tämän huoltaja kysymään itse rauhallisesti ja asiallisesti lääkäriltä, että onko tämä ja tämä juttu otettu huomioon, kun nämä ja nämä oireet voisivat viitata siihen ja lähipiirissä on just näillä oireilla ollut tällainen tapaus. Jos lääkäri on fiksu, kyllä hän kuuntelee ja ottaa huomioon. Hysteria, syyttely tms. vie viestiltäsi tehon.

Vierailija
13/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö ymmärrät koska katsoit netistä tms? 

Vierailija
14/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvii katsoa netistä.

Vierailija
15/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sitten ymmärrät? Vain koska sinulla on joskus ollut samankaltaisia oireita?

Nimenomaan. Hyvin samanlaista ja vain toinen voi tietää tai sitten hoitaja tai lääkäri joka ymmärtää.

Vierailija
16/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvii katsoa netistä.

No vau, tiedät siis ihan tosta vaan miten asia on ja mitä pitää tehdä. No soita ihmeessä, tiedä vaikka pääsisit ylilääkäriksi ja neuvonantajaksi hyödyntämään tuota ihmeellistä kykyäsi ja käärimään iso palkkaa!

Vierailija
17/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittaisin tuossa tilanteessa kirjeen ylilääkärille, joskaan ei ole varma lukeeko sitä kukaan. Voi sinne tietenkin soittaa, mutta saat jutella hoitajan kanssa, joka luultavasti ei laita mitään viestiä eteenpäin, koska kyse ei ole asiasta jonka kukaan lääkäri haluaisi kuulla.

Vierailija
18/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääääääääääää!

Vierailija
19/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta mooses soitat! Nyt heti! Se on kansalaisvelvollisuus puuttua jos näkee että asiat menee pieleen! Minä olen itse moneen kertaan soittanut puolustusvoimien esikuntaan, EU-parlamenttiin, Britain's got talenttiin, Putinille ja Dalai Lamalle, kun olen nähnyt että asiat kusee ja minulla on ollut parempi ymmärrys siitä miten niiden pitää olla!

Vierailija
20/22 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai hoitaja ei ota kantaa koko tapaukseen, sillä lääketieteellisistä hoidoista ei keskustella läheisten kanssa. Sinulla ei ole oikeutta toisen potilastietoihin. Hyvässä lykyssä saat vain itse kuraa niskaasi jonkinlaisesta urkinnasta.