Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä hupparissa teitä niin risoo verrattuna collegeen/neuleeseen

Vierailija
26.03.2018 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupputakki on urheiluvaate siinä kuin verryttelyhousut ja lenkkitossutkin.

Vierailija
2/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari eli se hupullinen paita on lasten ja teinipoikien vaate. Aikuisen miehen tulee olla sen verran järkevä että jättää lasten vaatteet lapsille ja pukeutuu ikänsä mukaisesti, vaikkapa siihen tyylikkääseen ja huoliteltuun klassiseen neuleeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Pukeudun itsekin välillä huppariin ja olen yli neljäkymppinen nainen. Lapseni ovat teinejä ja heilläkin on välillä hupparit päällä. Miehelläni on myös pari minun hänelle ostamaa hupparia. On meillä muitakin vaatteita ja enne kysele muiden mielipiteitä pukeutumiseemme.

Vierailija
4/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Pukeudun itsekin välillä huppariin ja olen yli neljäkymppinen nainen. Lapseni ovat teinejä ja heilläkin on välillä hupparit päällä. Miehelläni on myös pari minun hänelle ostamaa hupparia. On meillä muitakin vaatteita ja enne kysele muiden mielipiteitä pukeutumiseemme.

av:lla haukutaan milloin liekkihuppareita, milloin sitä että aikuisella pitää olla neule eikä huppari....

Vierailija
5/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistien vaate. Antaa epäsiistin ja arveluttavan imagon kantajalleen. Seuraapa kaupungilla näitä tämän tästä taakseen vilkuilevia tikkujalkoja. Huppari päällä ja huppu päässä.

Lenkkivaatteena tietysti erikseen. Mutta urheiluvaatteisiin pukeudutaankin vain kun ollaan menossa urheilemaan.

Vierailija
6/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun otsikko oli niin hullunkurinen että oli pakko lukea ja nauraa!

Suomalaiset ovat kyllä suveneereja mielensäpahoittajia ja olemattomasta ärsyyntyviä!

"Miksi huppari ärsyttää" - voi rikstuksen tähden!! :D Kyllä teillä siellä lintukodossa on todellakin pienen pienet huolet, täytyy sanoa.

Olisi mukava tehdä ketju suomalaisia tolaltaan saavista asioista: huppari voisi kai aloittaa?

Sitten olen kuullut lupiinit tien varrella, valkoposkihanhet, koiran kakat, nyt joku keksi uutuutena myrkkykeison joka tunnettiin jo 50-luvulla minun lapsuudessani, ja jota jokainen muksukin osasi varoa. Nyt se on "uusi" uhka yhteiskunnalle!

Sitten kuka saa ruokajonoista mitä ja millä oikeudella.

Turvapaikan hakijan kännykät ja lastenvaunut.

Naapuri tienaa enemmän. 

Tältä foorumilta voi poimia vaikka mitä, ja jokaisella varmasti on monta mehukasta esimerkkiä omasta takaa!? -Suomi on maailman onnellisin maa ja sen huomaa - huoletkin samaa luokkaa.

Terveisin 40 vuotta siellä missä pippuri kasvaa ja huolenaiheet ovat oikeita.

Vierailija
7/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se tyyli pitää hupparin huppua päässä, ja päässä on ehkä myös lippis tai pipo. Juurikin sellainen nisti-tyyli. Raivostuttava, antaa ihmisestä velton ja vastuuta pakoilevan kuvan. 

Vierailija
8/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se tyyli pitää hupparin huppua päässä, ja päässä on ehkä myös lippis tai pipo. Juurikin sellainen nisti-tyyli. Raivostuttava, antaa ihmisestä velton ja vastuuta pakoilevan kuvan. 

Musta tuo huppari tyyli sopii just hyvin Enni Rukajärven persoonaan ja luoteeseen.

Vierailija
9/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään? Minä olen aina pitänyt huppareita. Nyt olen 34-vuotias.

Vierailija
10/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla sanomaan, että se huppu on joskus tiellä, mutta eipä risomiseni taida olla tarpeeksi vakavaa laatua, kun näitä muita kommentteja lukee.

Vierailija
11/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistien vaate. Antaa epäsiistin ja arveluttavan imagon kantajalleen. Seuraapa kaupungilla näitä tämän tästä taakseen vilkuilevia tikkujalkoja. Huppari päällä ja huppu päässä.

Lenkkivaatteena tietysti erikseen. Mutta urheiluvaatteisiin pukeudutaankin vain kun ollaan menossa urheilemaan.

Tikkujalat on varmempi nistin merkki kuin huppari.

Vierailija
12/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan huppareita ja omistan monta!Niitä huppareita,joita minulla on,ei taatusti näe nistien päällä:D

Vierailija
13/13 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kokonaisuushan se aina eniten vaikuttaa. Jos olemus on muutenkin epäsiisti, niin hupparikin näyttää totta kai epäsiistiltä. Mutta jos pukeutuu hyvin, niin huppari on vain kiva ja rento vaate siinä, missä muutkin.

Jos ap tarkoitti liekkihuppareilla jotain tämän tyylistä, niin nämä eivät kyllä kieltämättä näytä kovin mahtavilta. Näyttävät aika nuorille suunnatuilta. En ehkä aikuisilla enää odottaisi näkevän tällaisia...

https://www.google.fi/search?q=fire+hoodie&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi