Työkaveri huutaa välillä päin naamaa
milloin mistäkin asiasta, olipa paikalla 0-5 muuta työkaveria. Miten voi olla pinna niin kireällä? Kohautan yleensä olkapäitä ja jatkan omia hommiani. Osa pelkää ja kaihtaa koko ihmistä. Ajattelen niin, etten ole vastuussa hänen tunteistaan ja kiehumisistaan.
Hoitoala kyseessä.
Kommentit (16)
Miksi teistä vellihousuista kukaan ei ilmoita esimiehelle? Ainoa tapa saada tuollainen epäasiallinen käytös loppumaan.
Minusta paras ratkaisu on sanoa suoraan että minulle elä enää toiste huuda. En viitsi kuunnella. Jos et osaa kommunikoida paremmin niin elä kommunikoi ollenkaan.
Vähän rohkeutta vaatii sanoa se mutta kannattaa.
Kerro pomolle, saa huutaja varoituksen.
Mä inhoon huutajia. Se menee mulle jotenkin ihon alle ja närkästyn. Mulle saa huutaa ainoastaan mun perheenjäsenet, mut joku työkaveri huutamassa saa mut ihan tolaltani
Kuuntele huuto, ( olethan hoitoalan ammattilainen ) ja auta kollegaasi, ei kukaan ilman syytä huuda. Ellei ole jotenkin mentaalisesti ongelmainen. Jos näin pahasti on päässyt käymään, osaat varmasti ammattilaisena toimia tilanteessa...
Entä jos tuntematon ihminen, joka asuu lähellä, tulee huutamaan päin naamaa? Ei ole ketään asumisen pomoa kelle ilmoittaa asiasta.
Mä sanoisin ihan suoraan käytöksestä. Normaali aikuinen ihminen ei edes kehtaisi huutaa toisille työpaikallaam, ja sen kyllä toteaisin tuollaiselle hullulle ihan suoraan. Käskisin hakeutua hoitoon.
Meillä esihenkilö ttuilee päin näköä.
Jotkut työntekijät ovat niin kuuroja ja sokeita ettei tavallinen puhe mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tuntematon ihminen, joka asuu lähellä, tulee huutamaan päin naamaa? Ei ole ketään asumisen pomoa kelle ilmoittaa asiasta.
Mä ainakin läväytän.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele huuto, ( olethan hoitoalan ammattilainen ) ja auta kollegaasi, ei kukaan ilman syytä huuda. Ellei ole jotenkin mentaalisesti ongelmainen. Jos näin pahasti on päässyt käymään, osaat varmasti ammattilaisena toimia tilanteessa...
Ei mulle kuulu kenenkään mielenterveys, siis työkaverin! Hankkiutukoon hoitoon!
Sanoisin itse että varaa aika työterveyteen, kenelläkään ei ole oikeutta huutaa työpaikalla!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut työntekijät ovat niin kuuroja ja sokeita ettei tavallinen puhe mene perille.
Ai, ja huutamalla asia paranee. Se on kuule työpaikkakiusaamista!
Vierailija kirjoitti:
Meillä esihenkilö ttuilee päin näköä.
Esihenkilölläkin on esihenkilö.
Voit myös laittaa palautetta kunnan "palautepalvelu"n kautta, ihan nimettömänä. X-työpaikalla esihenkilö huutaa alaisilleen...
Vierailija kirjoitti:
Onhan, isännöitsijä. Ja poliisi.
Ei sitten ole kenenkään päähän pälkähtänyt 1) ilmoittaa esimiehelle ja 2) tehdä työsuojeluilmoitusta. Niinpä, naisvaltainen ala, jossa kuuluu sietää huutamistakin.
Päiväkoti-Minna ollu taas vetutusmoodilla?