Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klarna ja palautukset

Vierailija
26.03.2018 |

Tilasin kengät jotka ei kuitenkaan sopineet ja sitten tilasin uudet isommat ja samalla palautin vanhat. Molempiin tilauksiin otin klarnan laskun maksutavaksi.

Nyt ensimmäinen, eli palautetuista tullut lasku erääntyi ja maksoin sen mutta uusista tullut lasku on edelleen auki. Molempien loppusumma on sama. Tuleeko tästä nyt ongelma vai onko tuo systeemi sen verran viisas että se osaa ottaa huomioon palautetun, jo maksetun tuotteen ja mitätöidä uuden laskun jossa on sama summa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä nyt ongelma vai onko tuo systeemi sen verran viisas että se osaa ottaa huomioon palautetun, jo maksetun tuotteen ja mitätöidä uuden laskun jossa on sama summa?

Ei ota huomioon jo maksettua laskua, sinun täytyy ottaa yhteys Klarnaan.

Vierailija
2/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Klarnaan yhteys. Kyseessä on kaksi erillistä laskua eikä toinen lasku mitätöidy tuossa automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kengät jotka ei kuitenkaan sopineet ja sitten tilasin uudet isommat ja samalla palautin vanhat. Molempiin tilauksiin otin klarnan laskun maksutavaksi.

Nyt ensimmäinen, eli palautetuista tullut lasku erääntyi ja maksoin sen mutta uusista tullut lasku on edelleen auki. Molempien loppusumma on sama. Tuleeko tästä nyt ongelma vai onko tuo systeemi sen verran viisas että se osaa ottaa huomioon palautetun, jo maksetun tuotteen ja mitätöidä uuden laskun jossa on sama summa?

Siis sinulla kaksi laskua, joista toinen on palautetulle tuotteelle ja toinen pitämällesi ja päätit kuitenkin maksaa palautetun etkä pitämääsi? Miksi? Varmaan joudut maksamaan sen toisenkin ja sitten pyytämään rahoja takaisin sieltä kaupasta erikseen. 

Vierailija
4/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kengät jotka ei kuitenkaan sopineet ja sitten tilasin uudet isommat ja samalla palautin vanhat. Molempiin tilauksiin otin klarnan laskun maksutavaksi.

Nyt ensimmäinen, eli palautetuista tullut lasku erääntyi ja maksoin sen mutta uusista tullut lasku on edelleen auki. Molempien loppusumma on sama. Tuleeko tästä nyt ongelma vai onko tuo systeemi sen verran viisas että se osaa ottaa huomioon palautetun, jo maksetun tuotteen ja mitätöidä uuden laskun jossa on sama summa?

Siis sinulla kaksi laskua, joista toinen on palautetulle tuotteelle ja toinen pitämällesi ja päätit kuitenkin maksaa palautetun etkä pitämääsi? Miksi? Varmaan joudut maksamaan sen toisenkin ja sitten pyytämään rahoja takaisin sieltä kaupasta erikseen. 

Siksi maksoin kun eräpäivä kerkesi mennä ennenkuin palautus ehti perille joten pakko oli koska eikös tuossa muuten ala korot juoksemaan. Onko klarnassa joku "tili" eli meneekö se palautus nyt sitten klarnaan vai tuleeko pankkitilille vai miten, ainakaan mitään tilinumeroita en ole ilmoitellut mihinkään enkä maksanut kortilla.

Juuri sen takia maksoin suoraan ensimmäisen laskun pois ettei tarvitsisi alkaa soittelemaan mihinkään ja hoitamaan erikseen näitä asioita.

Ap

Vierailija
5/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun voi pysäyttää klarnan nettisivuilla kun olet tehnyt palautuksen. Eli lasku ei silloin eräänny. Kun ovat vastaanottaneet tuotteen, klarna poistaa laskun.

Vierailija
6/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia hoituu laittamalla vaikka sähköpostia asiakaspalveluun. Itse kerran maksoin laskua pankin mobiilisovelluksella niin se sama maksu lähti jostain syystä kaksi kertaa tililtäni. Sain rahat takaisin parissa päivässä, luulin että olis mennyt paljon kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia hoituu laittamalla vaikka sähköpostia asiakaspalveluun. Itse kerran maksoin laskua pankin mobiilisovelluksella niin se sama maksu lähti jostain syystä kaksi kertaa tililtäni. Sain rahat takaisin parissa päivässä, luulin että olis mennyt paljon kauemmin.

Mitä tapahtuu jos en tee mitään ja maksan uudenkin laskun? Tuleeko rahat takaisin ja jos tulee niin miten?

Ap

Vierailija
8/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Alkuperäisestä laskusta tuli klarnalta tilinumeropyyntö sähköpostiin jotta palauttavat rahat tilille ja sitten seuraava lasku piti myös maksaa normaalisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toiminut ihan hyvin asiointi Klarnalla. Sain rahanpalautuksen viikossa. Sovellus on ihan hyvä!