Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitätkö sporttisuuden liikunnallisuuteen vai enemmän ulkonäköön?

Vierailija
26.03.2018 |

Kaikki tituleeraavat erästä ystävääni "sporttiseksi". Usein miehiltä sataa varsinkin kehuja tästä sporttisesta ystävästä.

Noh, mikä on sitten totuus? Hän kävelee töihin tyyliin 10 min lenkin aamulla ja ia saman matkan kotiin töistä. Ei mitään muuta liikuntaa.

Onko sporttisuus siis sama kuin geeniensä ansiosta hoikka/hyväkroppainen?

t. sporttinen muodokas nainen, jolle liikunta aidosti elämäntapa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää lenkkareita ja/tai verkkareista, on oikeutettu käyttämään sporttinen/statusta.

Vierailija
2/3 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Onneksi olen parisuhteessa, sillä en tiedä, miten kuvailisin elämäntapaani ja ulkonäköäni nettideittisivustolla. Aika usein näkee, kuinka joku ilmoittaa haluavansa normaalipainoisen kumppanin, koska pitää "terveistä elämäntavoista" eikä halua kumppanikseen "sipsejä mussuttavaa sohvaperunaa". On vaikea tietää, milloin tämä on vain kiertoilmaus sille, että haluaa tietyn näköisen kumppanin: laihaläski sohvaperuna on lopulta kuitenkin monelle terveellisten elämäntapojen puolestapuhujalle mieluisampi kumppani kuin hieman ylipainoinen aktiiviliikkuja.

Minä esimerkiksi treenaan kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa ja harrastan saman verran muuta liikuntaa, kuten hiihtoa tai uintia. Työmatkat pyöräilen vuoden ympäri. En syö eineksiä tai pikaruokaa enkä mässäile tai napostele. Näiden speksien perusteella potentiaalinen deitti varmaan luulisi iskeneensä kultasuoneen. Tosiasiassa mitä ulkomuotooni tulee, olen muutaman kilon ylipainon puolella ja siten monelle mitä ei-toivotuin kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up