Lopetin polttamisen ja iho kukkii kuin teinillä!
Hei te muut tupakoinnin lopettaneet! Oletteko saaneet iho-oireita savuttelun loputtua?
Olen neljävitonen nainen, lopetin tupakanpolton ( lopullisesti!) muutama viikko sitten ja nyt naama puskee finniä finnin perään. Kuuluuko tämä asiaan ja helpottaako jossain vaiheessa ?
Ehdin polttaa 28 vuotta, vettä juon paljon ja olen aina syönyt terveellisesti, olen kasvissyöjä enkä syö suklaata tms. juuri koskaan.
Kiitos vastauksista!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, kun lopetit tupakoinnin! En tiedä miksi ihosi kukkii. Voisiko liittyä jotenkin parantuneeseen pintaverenkiertoon?
Voi olla, tai myrkyt puskevat ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, kun lopetit tupakoinnin! En tiedä miksi ihosi kukkii. Voisiko liittyä jotenkin parantuneeseen pintaverenkiertoon?
Voi olla, tai myrkyt puskevat ulos?
Myrkyt puskevat ulos parantuneen pintaverenkierron ansiosta?
En osaa sanoa, mulla tuo ihon kukkiminen kesti ehkä pari viikkoa lopettamisen jälkeen. Mä ajattelin sen niin, että kroppa sopeutuu uuteen tilanteeseen. Sama juttu kuin lihominen lopettamisen jälkeen (ei yleensä johdu herkuttelusta!). Olin polttanut 20 vuotta vähemmän kuin sinä, joten ehkä siksi myös ihoni rauhottui nopemmin.