Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin asia jonka olet unohtanut?

Vierailija
26.03.2018 |

Itellä tuli kerran hetkellinen oikosulku joka kesti about 20 sekunttia, mutta se oli aivan hirveää, kuk en meinannut muistaa kysyttäessä monesko päivä olen syntynyt.

Olin kyllä silloin aika stressaantunut.

Kertokaa lisää

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohtelen aina välillä hetkellisesti mitä vuoden aikaan eletään..

Vierailija
2/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan sekä ap:ta sekä ykköstä haleitumaan neurologiseen tutkimuksiin..

Ei kuulosta normaalilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kuukauden ajalta jäänyt yksi lasku maksamatta.  Stressi päällä koko ajan, mutta selitäpä se karhuajalle.  Olet p*ska luuseri, turha selittää.

Vierailija
4/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin stressaantuneena lääkärikäynnin, joka edelsi leikkausta. Onneksi kunta lähetti uuden kutsun, mutta nolotti aika lailla tuo unohdukseni.

Vierailija
5/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapussit on unohtuneet kotiin useammankin kerran, tämän kamalampaa unohdusta ei tässä maassa voi tehdä: JÄÄNYT MONTA KAKKAA KERÄÄMÄTTÄ!

Vierailija
6/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan kumpi on oikea ja kumpi vasen.

Vierailija
7/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle kävi kerran kaupan kassalla oikosulku. Ensin näppäili kahdesti väärän koodin kortinlukijaan, sen jälkeen kassan kysyessä henkkareitten loppuosaa ajokortista (jotta ohittaa pinin) unohti senkin. Sai sen lopulta pinnistettyä ulos ja ostoksensa maksettua.

Vierailija
8/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös oikosulku mieheni syntymäaikaa kysyttäessä. :D Pahin unohtamani asia kuitenkin on tilastotiede. En varmaan ikinä enää pääsisi läpi, jos noin asian voi ilmaista. 

Vierailija
9/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika hyvämuistinen joten en ole mitään hirveen suurta unohtanut koskaan. Mutta olen töissä Subwaylla jossa työmuistia aika reippaasti saa välillä käyttää :D konseptin tietävät ymmärtää. Välillä sattuu asiakkaita joiden kohdalla unohtelen ihan koko ajan mitä he ovat just sanoneet ja se häpeä siitä vaan pahentaa sitä :D

Vierailija
10/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
11/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kerran, mikä vuosi on. :D Tää oli totaalinen black out.

Vierailija
12/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Kerran unohdin mennä pitämään oppituntini. Kanslisti soitti puolen tunnin päästä ja kysyi missä olen. Ehdin tunnin loppuun juuri ja juuri antamaan läksyt.

Samalla viikolla unohdin autoni tavallaan tuplasti Stockan parkkihalliin. Lähdin ensin kotiin ratikalla ja kotona tajusin, että auto unohtui. Menin takaisin ja laskeuduin hissillä parkkihalliin. Auto oli varastettu! Menin hädissäni selittämään asiaa vartijoille. He lähtivät mukaani katsomaan paikkaa, josta auto oli viety. Se löytyi toiselta parkkitasanteelta.

Olen unohtanut lasteni nimet ja syntymäajat varatessani lääkäriaikoja ym.

Olen myös unohtanut hakea lapsen pois leiriltä.

Vierailija
13/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja täälläkin. Unohdin muutama vuosi sitten pinon yo-vastauksia auton katolle.

Vierailija
14/14 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin oman ikäni.