Mistä näitä ovelta ovelle remonttimyyjiä oikeen sikiää.
Viimeisen parin viikonaikana on käyny jos jonkunlaista myyjää.on kaupattu ikkuna remppaa putki remppaa savupiippu remppaa kattoremppoja useitakin onko myyjät jotain Jehova tai lessutaustaista sakkia.ei 90 luvulla firmat juossut itkemäs ovien takana töymaita.mitä remppaa teille on viimeksi kaupattu?
Kommentit (26)
Ovelle meillä ei tule myyjiä. Aita, lukittu portti ja terrieri pihalla on aika voittamaton kombo.
Puhelinhäirintää on silloin tällöin, valitettavasti. Ikkunoita, ovia, kattoja, hormeja... joo ei tarvita (tai ei ainakaan teiltä).
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli ärähdettyä oikein kunnolla kun joku "securitas"ukko oli oven takana SUNNUNTAINA. Tuli kunnon julistus pyhäpäivän pyyhyydestä vaikka en edes kuulu kirkkoon :D
Nää helvetin Securitas miehet on meilläkin käynyt kyselemässä, onko meillä jo turvajärjestelmä. Viimeksi sanoin, että hoida minulle sellainen turvajärjestelmä, joka pitää teidät poissa oveltamme häiritsemästä.
Antakaa lähi omaisenne puhelin numero pyytäkää soittamaan heille hoitavat asiaa.Sopikaa läheisienne kanssa k.o soitoista.Helppo haistaa palaneen käry.Kilpailuttakaa aina,aina jokainen kalliipmi remontti asia.Kysykää puolueettomalta taholta mitä kannattaa maksaa .Itse pyysin kattoremonttia kilpailutin ja hinta putosi rajusti kalleimman ja edullisimman väliltä.Puhelinmyyjiltä/kulkukauppiailta en mitään osta koskaan.
Meillä kävi viimeksi eilen. Sähkölaitteiden tarkistusta ehdottivat. Ei tullut kauppoja kuten ei koskaan ovelta ovelle-myyjien kanssa. Hommahan toimii aina niin että löytyy jotain pakollista korjattavaa, joka pitää tehdä muka välittömästi. Ja hinta on tonneja.
Kerran päästin sisään väliovimyyjän kun tiesin että meillä pitäisi vaihtaa väliovet. Hintaa rempalle olisi tullut 5000 euroa. Vaihdettiin sitten itse, maksoi 700 euroa.
Meille pääsevät talon nurkalle asti.
Rotikka käännyttää ne siitä sitten sinne, mistä tulivatkin.
Meidän kattoa ovat kovasti uusimassa, vaikka päälle päin näkee, että se on uusi.