27v lähtee opiskelemaan?
Tuttuni totesi että olen liian vanha hoito-alalle. Valmistuisin 30vuotiaana ja mahd.jatkokoulutuksen jälkeen (jos pääsen ekalla yrittämällä sisään) ikää olisi 33.
Mikähän tässä nyt tekee minusta vanhan.
Kommentit (12)
Mikäs tuossa. Et suinkaan liian vanha opiskelemaan. Itse olen 29-vuotias lähihoitaja ja ajattelin lähteä vielä sairaanhoitajaksi opiskelemaan. Lähihoitajaksi opiskellessani luokallani, tai siis ryhmässäni, oli useita yli 40-vuotiaita, jopa yksi yli 50-vuotias.
Joo myöskin toteaa etten kuitenkaan pääse jatkokoulutukseen kun en kuitenkaan osaisi mitään..ehkä täytyneekin pitää vähän etäisyyttä ko.henkilöön.. -ap
Elämässä tarvitaan jatkuvaa opiskelua. Puhutaan ns. life-long learningistä. On hienoa, että lähdet opiskelemaan. Siitä voit jatkaa vaikka kuinka pitkälle, jos halauat. Sukulaiseni pääsi lääketieteelliseen hieman alle 40-vuotiaana. Aloitti kansankorkeasta sairaanhoitajaksi ja siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tarvitaan jatkuvaa opiskelua. Puhutaan ns. life-long learningistä. On hienoa, että lähdet opiskelemaan. Siitä voit jatkaa vaikka kuinka pitkälle, jos halauat. Sukulaiseni pääsi lääketieteelliseen hieman alle 40-vuotiaana. Aloitti kansankorkeasta sairaanhoitajaksi ja siitä eteenpäin.
Kuinkahan hyvin 45-46vuotias lääkäri työllistyy? Huikea saavutus häneltä! ihailtavaa. Ap
Höpö höpö, kouluun vaan! Ehdit 30-40 vuotta olla työelämässä vielä.
Olen 36v ja pyrin kouluun tänä keväänä.
Olin 27v, kun aloitin sh -opinnot. Valmistuin 30 -vuotiaana. Töitä takana 8 vuotta ja edessä varmaan 30vuotta.
Höh. Moni vaihtaa hoitoalalle 40-50-vuotiaana, kun kyllästyy paperinpyöritykseen. Tai päinvastoin. Ehkä joskus 50 vuotta sitten 30-vuotiaana ammattiin valmistunut on ollut vanha, mutta nykyisin on yleistä, että opiskella voi minkä ikäisenä tahansa.
No mä oon 27-vuotias insinööriopiskelija ja hain nyt toiselle alalle amk:hon. Oon 31 tai 33 kun valmistun, jos siis pääsen sisälle.
Ei mikään. Tuttavaasi ketuttaa ja se on kade.
Hahaa, täällä 47-vuotias jolla yliopisto-opintoja takana hurjat 36 opintopistettä ja tutkinto tavoitteena :D Olen valmistuessani 53-vuotias.
Hanki parempia tuttuja, tuo puhui täyttä puskaa. Latistajatutuilla ei tee mitään eikä niille kannata avautua noista aiheista. Haet vaan opiskelemaan, suomalaiset hoitsut ovat kysyttyjä maailmalla.