IL: SugarMama kustantaa tubettaja-Jonin elämän!
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803252200836902_vd.shtml
Mietityttää vaan maksaako Mama myös Jonin verot, kun niistä muista mitään mainita?
Kommentit (25)
No siinä on taas yhteiskunnan rappio hyvin edustettuna. Ihan täyttä Sodomaa ja Gomorraa. Jeesus ei voi olla enää kaukana.
Siis tyyppihän on periaateessa huo*a.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes periaatteessa. Ei se siitä muutu, vaikka asiaa miten selittelisi ja sokerikuorruttaisi.
Mä mietin, mikä helkkari saa kaverin tulemaan julkisuuteen asian kanssa? Että hänellä on joku niin tyhmä lypsettävä, että rahahuolet on menneen talven lumia? Mitähän se tekee asiakassuhteelle?
Vai että hän on niin ihana ihminen, että hänen seurastaan kannattaa maksaa? Entäs sitten, kun on maksettu? Kuka Jonin silloin omistaa?
Mullakin on tuollainen suhde, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa. Olen vasta kotoa muuttaneen pojan yh, vaikka siis yksinhuoltajuus taisi päättyä kun lapsi täytti kahdeksantoista... No, elätän sitä silti muutamalla sataselle kuussa minkä oma elämä antaa myöten.
Vastineeksi odotan, että poika tulee pari kertaa kuussa päivälliselle ja vähän kertoo miten elämä sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, h*orahan tuo on. Mutta aina tällaisten tapausten omasta mielestä kyseessä on aivan eri asia.
Kysymys kuuluu: kuka nyt ylipäätään ton seuraa haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihan käytännössä.
Veroja enemmän huolettaa tämä lause tuossa uutisessa. "Sugar mama ei pese Jonin pyykkiä tai tee muutakaan äidillistä, vaan toimii ikään kuin Jonin parittajana eri miehille."
Ilmoitetaan Jonista sossuun. Hän on noin nuori vasta ja hyväksikäytetty.
Sellanen juttu, että verottaja saattaa puuttua tuohon. Kukaan ei voi saada ilmaista rahaa yli 3000€ vai mites se menikään...
Tämä kaveri pilkkasi radio rockin haastattelussa keski-ikäisiä suomalaisia miehiä, jotka hänestä ovat vastenmielisiä jos ovat kaljuuntuvia / ylipainoisia.
Joo, muuten hyvä, mutta kaveri on ITSE 22-VUOTIAANA (!) pahasti jo kaljuuntunut ja pitää kirjaimellisesti peruukkia... Lisäksi hänellä silminnähden huono iho, joka johtuu sitten ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen juttu, että verottaja saattaa puuttua tuohon. Kukaan ei voi saada ilmaista rahaa yli 3000€ vai mites se menikään...
Tämä Sankari on useissa medioissa julkisesti myöntänyt tehneensä veropetoksen.
Se on 3000 euroa yhteensä kolmen vuoden välein, minkä ihminen voi Suomessa antaa toiselle (luonnolliselle) henkilölle lahjaksi ilman veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sankari on useissa medioissa julkisesti myöntänyt tehneensä veropetoksen.
Se on 3000 euroa yhteensä kolmen vuoden välein, minkä ihminen voi Suomessa antaa toiselle (luonnolliselle) henkilölle lahjaksi ilman veroja.
KORJAAN: se summa onkin nykyisin 5000 euroa maksimissaan kolmen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaveri pilkkasi radio rockin haastattelussa keski-ikäisiä suomalaisia miehiä, jotka hänestä ovat vastenmielisiä jos ovat kaljuuntuvia / ylipainoisia.
Joo, muuten hyvä, mutta kaveri on ITSE 22-VUOTIAANA (!) pahasti jo kaljuuntunut ja pitää kirjaimellisesti peruukkia... Lisäksi hänellä silminnähden huono iho, joka johtuu sitten ties mistä.
No mitäs tuosta. Kai nyt suomalaista keski-ikäistä miestä saa kuka tahansa pilkata?
paritus on laitonta joten sugarmama äkkiä vankilaan.
Mutta kukapa meistä ei deittailisi hyvän näköisiä ihmisiä rahasta ja kaiken kukkuraksi vielä harrastaisi seksiäkin, niin kukapa ei... luulen että suurin osa ihmisistä jättäisi tuon väliin.
Täytyy olla jyl tyhmä kuin saapas, kun noista asioista huutelee lehtiin.
Hi loser`s tällä tämä sankari aloittaa you tube videonsa.Tätä juttua lukiessa tulee mieleen vaan who`s the loser now?