Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki varmaan muistaa BB-kaunotar Kätlinin, on nykyisin huippuluokan tatuoija!

Vierailija
26.03.2018 |

En ole valehtelematta ikinä nähny näin upeita tatuointeja kuin mitä Kätlin saa aikaan...On myös ihan julmetun kaunis nainen, edelleen

https://www.instagram.com/katlinmalm_tattoo/?hl=fi

Itse en välitä tatskoista mutta nuo kätlinin tekemät on niin upeita että voisin häneltä tatskan ottaakin ❤

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valehtelematta ikinä nähny näin upeita tatuointeja kuin mitä Kätlin saa aikaan...On myös ihan julmetun kaunis nainen, edelleen

https://www.instagram.com/katlinmalm_tattoo/?hl=fi

Itse en välitä tatskoista mutta nuo kätlinin tekemät on niin upeita että voisin häneltä tatskan ottaakin ❤

Tatuoinnit on itsesään rumia eikä ne siitä muuksi muutu

Vierailija
22/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tatuointeja.

Mitä ulkonäköön tulee niin ihan tavallisen näköinen nainen, ei mikään kaunotar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, positiivinen yllätys. Taidokasta työtä. Onkohan kauan tehnyt, ei ihan hetkessä tuota taitoa opita :O

Vierailija
24/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on itse tehnyt tämän aloituksen

Vierailija
25/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittanut 99% kommenteista

Vierailija
26/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyin. En osannut tatuointeja liittää hänen persoonaansa. Enkä kyllä tuollaista lahjakkuutta. Hienosäätöä sommitteluun. Dali oli kyllä paras. Ei kuitenkaan tarpeeksi hyvä, että ottaisin tatuoinnin.

Vierailija
27/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hän on itse tehnyt tämän aloituksen

Millä perusteella? Sillä ettei tämä ollut haukkukeskustelu hänestä? Mitä haukuttavaa sä löytäisit Kätlinistä? Hän on sekä kaunis että lahjakas siinä mitä tekee, miksi positiivisia aloituksia ei saisi tehdä tänne koskaan ilman, että heti luullaan sen henkilön itse tehneen aloituksen itsestään? Huh, kurja maailma.

Ap

Vierailija
28/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuluokan tatuoija = huippuluokan wt.

Vaikea kuvitella että esim. ylilääkäri tai muu korkeakouluttautunut täällä muita wt:iksi kutsuisi...

Vierailija
29/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Kätlinille tulisi varmasti hyvä mieli kun näkisi miten kauniisti hänestä puhutaan :)

Vierailija
30/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoja, eivät tosin ollenkaan sen tyylisiä mistä itse tykkään. Liian realistisen näköisiä, ja ääriviivoje puuttuminen tekee noista vähän vajavaisen näköisiä.

Vierailija
31/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju. Kätlinille tulisi varmasti hyvä mieli kun näkisi miten kauniisti hänestä puhutaan :)

Veikkaan, että on jo tottunut. Luultavasti joku BB tuo enemmänkin julkisuutta. Hyvässä ja pahassa. Ja osaksi ihminen valitsee itse julkisuuden. Myöskään kaikki eriävät mielipiteet eivät ole haukkumista. Itse en häneltä tatuointia ottaisi. Ei ole tarpeeksi hyvä. Mutta en ottaisi kovin moelta muualtakaan. Eli tuo ei mielestäni ole haukkumista vaan mielipide. Hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä minulle. Hän varmaan tietää itsekin, ettei ole maailman paras. Se että minulle kelpaa vain paras, ei tarkoita että muut olisi yleisessä mittakaavassa huonoja.

Vierailija
32/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä upean näköinen, ikääntynyt nätisti ja mennyt vain parempaan suuntaan.

Täytyy myöntää että sekoitin ensin Kadiin.

Vierailija
33/33 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen kätlin on?