Kaikki varmaan muistaa BB-kaunotar Kätlinin, on nykyisin huippuluokan tatuoija!
En ole valehtelematta ikinä nähny näin upeita tatuointeja kuin mitä Kätlin saa aikaan...On myös ihan julmetun kaunis nainen, edelleen
https://www.instagram.com/katlinmalm_tattoo/?hl=fi
Itse en välitä tatskoista mutta nuo kätlinin tekemät on niin upeita että voisin häneltä tatskan ottaakin ❤
Kommentit (33)
En olisi arvannut, ei ollut yhtään sen tyyppinen bb:ssa
Uskomattoman kauniita, ja mä en yleensä edes pidä tatuoinneista.
Ei ole mun tyylisiä tatuointeja, mutta on kyllä hyvin tehty.
Oon seurannut jo pitkään Kätlinin ja hänen miehensä tekemiä tatuointeja instassa, upeita ovat.
Varmasti kuvat jakaa mielipiteitä, mut onhan nuo aika omassa luokassaan teknisen taitavuuden kans. Ihan aidon näköisiä.
Täytyy kyllä myöntää, että en heti muistanut Kätliniä. Sekoitin Kadiin ja ihmettelin tuota profiilikuvaa. On kyllä kaunis nainen ja näköjään taitava tatuoija.
No toisaalta, kun nyt katsoo monia meikkaamisesta kiinnostuneita esim. YouTubessa, niin taitavimmathan ovat selvästi myös todella hyviä piirtämään. Osaavat tehdä huikeita Halloween-meikkejä ja mitä erilaisempia lookkeja. Eli ihan loogista, että Kätlinillä, jolle se ehostautuminen oli kovin tärkeää ja käytti paljonkin aikaa meikkaamiseen, on myös muutoin visuaalista silmää ja taitoja.
Vierailija kirjoitti:
En olisi arvannut, ei ollut yhtään sen tyyppinen bb:ssa
En minäkään, mutta positiivinen yllätys oli. Ihailin häntä ulkonäön takia jo bb-aikoihin, mutta hänhän on muutakin kuin vain kaunis. 💕
No ei muista.Nevöhööörd. En ole koskaan katsonut jaksoakaan BB:a.Enkä katso.
Vierailija kirjoitti:
Huippuluokan tatuoija = huippuluokan wt.
Minusta kätlin ei kyllä mikään wt ole. Tuota instaakin kun katsoo niin eihän hänellä ole juurikaan edes kuvia itsestään vaikka mun mielestä saisi ollakin, kun on noin kaunis.
Katsoin aikanaan BB:tä, olin silloin pitkään sairaslomalla. Muistan, että se BB-talo oli Kätlinin matkan aikana muuttunut sikolätiksi. Kaikki lattiatkin oli täynnä likaisia vaatteita.
Kun Kätlin palasi reissusta, niin aika pian hän vähäeleisesti siivosi talon vähän siistimmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kätlin ei kyllä mikään wt ole. Tuota instaakin kun katsoo niin eihän hänellä ole juurikaan edes kuvia itsestään vaikka mun mielestä saisi ollakin, kun on noin kaunis.
Koko tatuointikulttuuri on wt:tä.
Lahjakas kyllä on, tekisi mieluummin tauluja.
Kätlin oli ihan supersöpö ja kaunis BB:ssä, kuvien perusteella sama söpöys ja kauneus on hänessä yhäkin..ja kauniita tatuointeja tekee. Ihana Kätlin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tatuointikulttuuri on wt:tä.
Lahjakas kyllä on, tekisi mieluummin tauluja.
Tatuoinneille on nykyisin paljon kysyntää. Kyllä minäkin niitä voisin tehdä muille jos osaisin vaikka en itse niitä kehooni haluaisikaan.
Ihan mieletön tuo metsäaiheinen hiha!