Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suomalaiset kaupat kerran tilaa kaikki tuotteensa Kiinasta niin miksi ihmeessä minun pitäisi maksaa teille kun kerran itsekin voin tehdä niin?

Vierailija
25.03.2018 |

Varsinkin pienemmät ketjut ja itsenäiset kaupat joutuu sokeasti luottamaan toimittajan lupauksiin eikä tuotevastuuta siis käytännössä juurikaan ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta vaan tilaamaan itse olen saanut varmasti yli 500-1000 pakettia reilun 2 vuoden aikana.

Vierailija
2/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinasta vaan tilaamaan itse olen saanut varmasti yli 500-1000 pakettia reilun 2 vuoden aikana.

Itse olen huomattavasti pidentänyt vanhojen tietokoneiden käyttöikää hankkimalla Kiinasta SSD:t, paremmat prosessorit, vesijäähdytykset ja lisää muistia samalla kun suomalaiset kaupat myy eioota tai pyytää 3-20-kertaisia hintoja samoista tuotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Mutta pyrin boikotoimaan kaikkea kiinakamaa.

Vierailija
4/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpress on kyllä hyvä. Sieltä löytyy mitä vaan.

Vierailija
5/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä voit tilata mistä haluat, mutta soisin kyllä että noihin paketteihin lätkäistäisiin kunnon lisämaksu kompensoimaan ainakin postin vaivannäkö ja menetetyt verotulot.

Vierailija
6/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?? Postihan on kansalaisten rahojen kuppaaja. 4 pakettia hävinnyt jo tänä vuonna.....

Vierailija
7/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin pienemmät ketjut ja itsenäiset kaupat joutuu sokeasti luottamaan toimittajan lupauksiin eikä tuotevastuuta siis käytännössä juurikaan ole.

Mistähän hourulasta sinäkin olet karannut? Kaikki kaupat ei tosiaan tilaa Kiinasta.

Vierailija
8/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinä voit tilata mistä haluat, mutta soisin kyllä että noihin paketteihin lätkäistäisiin kunnon lisämaksu kompensoimaan ainakin postin vaivannäkö ja menetetyt verotulot.

Posti saa omansa koska kauppias maksaa postikulut ja mainitsemasi lisämaksu on nimeltään "vero" joka sekin peritään.

Vierailija
9/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa halutaan tehdä työläisistä orjia niin ei meilläkään ole tarvetta olla valtiolle lojaaleja.

Vierailija
10/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun Suomesta ei saa kivoja opiskelutarvikkeita, pakko tilata Kiinasta.

Vierailija
11/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomattavasti pidentänyt vanhojen tietokoneiden käyttöikää hankkimalla Kiinasta SSD:t, paremmat prosessorit, vesijäähdytykset ja lisää muistia samalla kun suomalaiset kaupat myy eioota tai pyytää 3-20-kertaisia hintoja samoista tuotteista.

Takuut vähän niin ja näin.

12/13 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään asiaa hallitus ei tajua. Mitä korkeemmaksi hinnat nousee sitä enemmän ihmiset hommaa kaiken ulkomailta. Tosin on yrityksissäkin vikaa jos itse tilaavat puhelimia 200e ja myy niitä liikkeissä 800e.

Vierailija
13/13 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata muutaman tuotteen liikkeestä suomessa,samat tuotteet maksaa kiinassa 1-2€ ja tuolla liikkeellä hinta oli 10-15€ ja kyseessä aivan samat tuotteet,eli kyseinen liike tilaa tuotteensa kiinasta,niin ja postikulut vielä päälle jos ostan suomen liikkeestä.

Eli samat tuotteet jos tilaan kiinasta niin se maksaa 3€ ja suomesta ostaessa se maksaisi n.30€,kummastahan nyt tilaisin?