Millainen ihminen julkaisee oman kaupunkinsa facebookryhmässä jatkuvasti?
Mikä vaivaa ihmistä, joka jatkuvasti julkaisee monien tuhansien facebook ryhmässä jotakin täysin turhaa? En tiedä ketään muuta, joka saa aiheesta kuin aiheesta järkyttävän määrän asiaa. Hermot tässä menee!
Kommentit (33)
Poistin vastaavan tyypin kavereista ja laitoin estoon. Meinas itseltä hermot pettää ja teki mieli kirjoittaa hänelle ikävästi, niin siksi päädyin tähän hienotunteiseen vaihtoehtoon. Kuulostaa hyvin tutulta
Mistä nää tyypit repii asiansa? Miten näille samoille ihmisille muka koko aika sattuu ja tapahtuu? Vastaus: mielenterveys ongelmat eikä itse tiedosta asiaa tai pakkomielle. Aivot jää jauhamaan asiaa mikä mikä meiltä terveiltä unohtuu hetkessä.
Eikö olekin hyvä, että toisilla on asiaa. Olemme muutenkin niin tuppisuu kansa.
Voi elämä, kun on taas eräällä asiaa! Eikö nyt kukaan voi ravistaa hereille tälläistä ihmistä, että ei sitten kiinnosta pätkääkään. Ihan selvästi mt ongelmia
Luulee olevansa fiksu tekemällä tikusta asiaa. Ärsyttäviä jaaraajia tuommoiset ihmiset. Livenäkään ei kestä kuunnella ja korvia raastaa se yksinpuhelu
Mun työkaveri. Huoh! Raskas töissä ja kylän facessa ja juttujen taso, en viitsi edes sanoo. Onhan se hyvä jonkun miettiä päivästä toiseen mitättömyyksiä. Voisin vannoa, että 99.9% ihmisistä ei kykene samaan. Täällä kanssa yleinen naurun aihe. Kurjaa toisaalta, kun kyseessä on aikuinen ihminen.
Taas se pommitus alkoi! Ei hel@#%ti!
Piilottakaa niiden ärsyttävien tyyppien julkaisut. Mä olen piilottanut jo negatiivisia valittajia, tyypin... joka... kirjoittaa... aina... näin, ilkeitä trollaajia, hehhehhauskoja elämäm kolulaisia, tärähtäneitä kuvia sarjapommittavan, auktoriteettiongelmaisia poliisivihaajia ja mitäs vielä.
Tietysti tätä ei kannata tehdä, jos kokee kuitenkin saavansa merkityksellistä sisältöä elämäänsä bongatessaan niitä ärsyttäviä julkaisuja. Että mitä se TAAS siellä tilittää ;-)!!1
Onhan sekin tietysti jonkinlainen harrastus analysoida ihmisen mielenterveyttä julkaisuiden takia. Tällä kertaa julkaisun syynä pussillinen paistettuja silakoita tien vieressä!!
Jopas on uutiskynnys ylitetty silakoilla :D
Taitaa olla ongelma joka paikassa. Näiden ihmisten nimet jäävät mieleen, kun ovat jatkuvasti esillä oman kylän palstalla. Eivätkä nimet jää mieleen hyvällä tavalla. Trollausta ja provosointiahan tuo on.
Laita estoon kokonaan