Nordean mobiilipalvelut, jatkuvasti ongelmia
Tällä viikolla jo kolmas kerta kun Nordean mobiilipalvelut takkuavat. Ei pääse verkkopankkiin, eikä tunnuslukusovellus toimi. Ärsyttävää. Avasin jo toisesta pankista tilin, en uskalla enää olla enää pelkän Nordean varassa. Onko muiden pankkien mobiilipalveluista parempia kokemuksia?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mulla Nordea toiminut aivan normaalisti
Ihan oikeesti, pääsetkö nyt ihan normisti verkkopankkiin ja mobiilipankkiin? Mulla tulee vaan tilapäistä järjestelmähäiriötä, jo tunnin sitä tarjoillut. Kaveri soitti ja kysyin siltä, testasi, eikä hänkään päässyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Nordea toiminut aivan normaalisti
Ihan oikeesti, pääsetkö nyt ihan normisti verkkopankkiin ja mobiilipankkiin? Mulla tulee vaan tilapäistä järjestelmähäiriötä, jo tunnin sitä tarjoillut. Kaveri soitti ja kysyin siltä, testasi, eikä hänkään päässyt...
Juu toimii. Just kokeilin taas. Siis mobiili
Jo monta viikkoa verkkopankkisovellus on välillä vuoroin toiminut ja välillä ei. Ei toimi = ei hyväksy kirjautumista. Tunnuslukusovellus on onneksi toiminut. Mulla on varmuuden vuoksi kuitenkin myös tunnuslukulaite (sen eka tilaus on ilmainen), siltä varalta ettei netti toimi, kännykästä loppuu akku tms.
No ei toimi nyt koneellakaan kirjautuminen Nordeaan, tunnuslukukortillakaan... Muita?
Samaa mietin. Onko Nordealla liikaa asiakkaita kun verkkopankki tökkii jatkuvasti?
Taidan vaihtaa palkkapankkia kohta.
Ei kyllä töki kuin satunnaisesti minulla. Aika usein tosin sijoitusvakuutusten yms. arvot eivät näy verkkopankissa, mutta sillä ei ole mitään käytännön merkitystä.
Onko teillä yhteydet ja päivitykset luurissa ok? Mitkä puhelimet? Mulla on iPhone ja yhteydet toimii mainiosti. Sijoitussalkku näkyy vaivattomasti, samoin perheen kaikki tilit. Miehellä myöskään ei ongelmia.
Minulla on käytössä saksalainen N26 ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tilin avaus onnistui netissä helposti ja pankkikortti tuli kotiin muutamassa päivässä. Raha siirtyy suomalaisesta pankista samana tai viimeistään seuraavana päivänä. Kortti toimii joka paikassa. Ja mobiilipalveluissa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Tuohon tunnistautumiseen otin mobiilivarmenteen, juurikin noiden Nordean vikojen vuoksi.