Liian liberaali suomalainen kulttuuri, mitä mieltä Pilvin kertomuksesta?
"Liian liberaali suomalainen kulttuuri
"Harrastin seksiä kenen tahansa kanssa, joka halusi, koska halusin todistaa, etten ole naurettava siveä luuseri. Panin ensimmäisellä tapaamisella, koska muuten kukaan ei rakastaisi minua, onhan rakkaus ensisijaisesti sidoksissa seksiin. Annoin heidän tehdä minulle mitä he halusivat, eivätkä he koskaan kysyneet halusinko minä. Jostain syystä parisuhteet eivät kuitenkaan onnistuneet. Aloin nopeasti vihata jokaista miestä, jonka kanssa yritin parisuhdetta. Sitten aloin vihata itseänikin, erityisesti kehoani.
Sitten tapasin miehen, joka oli konservatiivisesta kulttuurista, jossa seksiä harrastetaan vasta avioliitossa. Hän opetti minulle, ettei minun ole pakko suostua jokaiseen asiaan, mitä toinen haluaa sängyssä. Hän opetti, että minulla on oikeus edetä sitä tahtia kuin haluan, ja että toisen halu harrastaa seksiä ensimmäisellä tapaamisella ei ole yhtään sen oikeutetumpi tai parempi kuin minun haluni tutustua henkisesti ensin. Hän opetti myös, että olen rakastamisen arvoinen ilman seksiäkin.
Suomalainen liberaali seksikulttuuri on varmasti hyvä niille, jotka sattuvat tykkäämään seksistä nopeasti ja kaikkien kanssa."
Pilvi"
Minun mielestäni Pilvi on ollut erittäin typerä ja lapsellinen ja syyttää siitä suomalaista kulttuuria, ja nyt on löytänyt jonkun toisen "paremman" kulttuurin.
Seksi ja rakkaus kuuluu yhteen joo, mutta eihän kukaan voi niin tyhmä olla että kuvittelee että ensin pannaan ja sitten rakastutaan?
"Naurettava siveä luuseri" ? Missä maksullisten naisten kerhossa tuollaisia puhutaan? En ole eläissäni kuullut tuollaista soopaa, nimenomaan aina sanotaan että ei saa hypätä sänkyyn kevyin perustein ja että nimenomaan ne on luusereita jotka on jotain kyläpyöriä.
Eihän sellainen ole mikään parisuhde jos toinen ei kysy mitä toinen haluaa, ei seksin tai minkään muunkaan suhteen. Todella outoa liittää tuollaista nimenomaan suomalaiseen kulttuuriin.
Kommentit (15)
Minulle tulee mieleen, että vanhempien ja koulun olisi pitänyt opettaa Pilville nuo asiat. Olen samaa mieltä siitä, että Suomen seksikulttuuri on liian liberaali. On normi olla ns. vapautunut seksuaalisesti ja oikeasti se normi ei palvele juuri ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen, että vanhempien ja koulun olisi pitänyt opettaa Pilville nuo asiat. Olen samaa mieltä siitä, että Suomen seksikulttuuri on liian liberaali. On normi olla ns. vapautunut seksuaalisesti ja oikeasti se normi ei palvele juuri ketään.
Ei se "vapautunut" tarkoita sitä, että jakaa kaikille ketkä keksivät pyytää. Hyvä tavaton tätä kielitaidon ja semantiikan ymmärtäsmisen tasoa.
Siis Pilvi itse nimittää aikaisempaa seksikäyttäytymistään liberaaliksi. Ei sillä että harrastaa seksiä kaikkien kanssa saadakseen rakkautta ole mitään tekemistä liberaaliuden kanssa vaan esim. huonon itsetunnon kanssa.
Ihan hyvin olen onnistunut saamaan juuri niitä parisuhteita menemättä sänkyyn ekoilla treffeillä. Olen tutustunut miehiin ihan rauhassa ja sänkyyn on menty sitten suhteessa tai kun suhde on ollut aika selvästi näköpiirissä. Pilvi on tainnut sabotoida itseään tuolla "pakko mennä sänkyyn heti" -ajattelulla ja vetänyt puoleensa ihmisiä, jotka eivät ole olleet tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jokaisen yksityisasia kuinka seksiä harrastaa. Jos suomalainen seksikulttuuri on liberaali niin pitäisikö laatia laki joka kieltää seksin harrastamisen avioliiton ulkopuolella. Sitten tietysti moraalinvartijoiden leegio vahtimaan siveyttä, tietenkin naisten siveyttä enemmän, eikö niin.
Sitähän se vapaus tarkoittaa, että mukana tulee myös vastuu.
Ei kaikkia tarvitse miellyttää! Voi ihan itse opetella sanomaan EI. Pilvi voi hyvin syyttää vanhempiaan, yhteiskuntaa tai mediaa, mutta asia vaan on niin, että itse ne omat rajat pitää vetää.
Hyvä tietysti, että asiasta puhutaan, koska se voi saada jonkun miettimään sitä jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Pilvi itse nimittää aikaisempaa seksikäyttäytymistään liberaaliksi. Ei sillä että harrastaa seksiä kaikkien kanssa saadakseen rakkautta ole mitään tekemistä liberaaliuden kanssa vaan esim. huonon itsetunnon kanssa.
Juuri näin. Pilvillä on kyllä aivan joku muu ongelma kuin suomalainen kulttuuri. Pilvi on hakenut hyväksyntää seksillä, todella huono itsetunto. Millainen on Pilvin lapsuuden perhe? Eivät ainakaan ole osanneet opettaa Pilville, että hän on tärkeä ihminen.
Mistä juttu on peräisin? Ei missään asiallisessa yhteydessä tarkoiteta "liberaalilla kulttuurilla" sitä, mitä jutussa kuvattu henkilö luulee sen tarkoittavan. "Pilvi" vaikuttaa todella yksinkertaiselta tai vaihtoehtoisesti häiriintyneeltä, ei todellakaan tavallisessa perheessä kasvaneelta, tavanomaisen kotikasvatuksen saaneelta suomalaiselta naiselta. Normaaliälyinen ei voi kuvitella, että seksuaalinen vapaus tarkoittaa sitä, että on pakko harrastaa seksiä kaikkien halukkaiden kanssa. Eihän tällaista opeteta kuin joissain sairaista kulteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se "vapautunut" tarkoita sitä, että jakaa kaikille ketkä keksivät pyytää. Hyvä tavaton tätä kielitaidon ja semantiikan ymmärtäsmisen tasoa.
Ei takoitakkaan mutta sitä ei moni nuori ihminen tajua. Hyvä tavaton miten vähän ymmärrät nuorten pään sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei takoitakkaan mutta sitä ei moni nuori ihminen tajua. Hyvä tavaton miten vähän ymmärrät nuorten pään sisältöä.
Se että ihminen on nuori ei tarkoita sitä ettei hän ymmärrä mistään mitään. Jos nuoren pään sisältö sanoo, että itse ei saa päättää kehostaan, on syynä jokin muu kuin pelkkä nuoruus.
Hmm...mulle on ihan tässä suomalaisessa liberaalissa kulttuurissa opetettu jatkuvasti että olen arvokas, päätän itse ruumiistani, ei pidä tehdä mitään mitä ei itse halua ym. ym. ihan koulun seksivalistuksesta lähtien. Ei ole tullut mieleen "antaa" jos en itse halua.
Totta kyllä, että jotkut miehet käyttää hyväkseen tuota "ole seksuaalisesti vapautunut" ideaa - näin kai oli jo 60-luvulla, ja joihinkin nuoriin naisiin se varmaan tepsii. Mutta sitten taas kyllä monet naisetkin haluaa paljon seksiä eri kumppanien kanssa.
Sanoisin, että kyse ei ole suomalaisesta kulttuurista, vaan laajemminkin vasemmistolaisen aatemaailman soluttautumisesta median yms. kautta. Muutenkin kertakäyttösuhteista ja hedonistisesta seksistä on tehty normia.
Joo, enemmän tuo on itsetunnosta ja yksilöstä riippuvaa kuin mistään muusta.
Olen neitsyt, vaikka 26 vuotta ovat seksiä vonganneet. Ihmettelen, miten "muilla" naisilla ei ole mitään moraalia Suomessa.
(lue Pilvin kulttuuriteorian mukaan)