Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä on 3 kouluikäistä lasta edellisestä liitosta

Vierailija
25.03.2018 |

Ovat viikko viikko järjestelyllä. Itselläni on 1 kouluikäinen. Mitenhän kannattaisi edetä, milloin tavata koko porukalla jne.. Mitä odotettavissa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin miestä, jolla kolme adhdpoikaa kahdesta liitosta. Päässäni soivat kellot. Eivät hää- vaan varoituskellot.

Vierailija
2/5 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa yhteisiä lapsia

Vierailija
4/5 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin sinusta, oletko valmis siihen. Minulla oli kolme koululaista, tai yksi eskari, yksi ekalainen ja yksi 5-luokkalainen kun aloimme seurustella. Miehellä ei ollut lapsia.  Meillä ei ole kertaakaan näiden 8 vuoden aikana tullut riitaa minun ja meidän lapsista. Mutta niinkin voi käydä. Tosin omat lapset hyväksyivät nopeasti uuden puolison. Ikinä ei ole yrittänyt isä olla mun lapsille mutta silti on se aikuinen joka kuvioissa mukana.  Rahallisesti varmaan osallistuu enemmän kun mun lasten isä näihin mun lasten kuluihin. Ainakin pyytävät häneltä reippaasti jos johonkin tarvivat rahaa. Tosin meillä aina ollut yhteiset rahat. Tällä hetkellä minä tienaan enemmän. Välillä ollut toisinkin päin.

Vierailija
5/5 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen lasten parissa, joten "pärjään" kyllä lasten kanssa ja olen yleisesti hyvä lasten kanssa. Uskon että homma saataisiin toimimaan, kunhan puhalletaan yhteen hiileen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme