Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko oli yöllä yrittänyt itsemurhaa :(

Vierailija
25.03.2018 |

Kävin tänään sairaalassa katsomassa. Fyysinen vointi ilmeisesti olosuhteisiin nähden ok, mutta munuaisiin piti tehdä joku huuhtelu. Oli ottanut yliannostuksen lääkkeitä. Hän on kärsinyt kovista kivuista jo jonkin aikaa, mutta enemmänkin psyykkinen puoli oli epäkunnossa. Joutuu nyt olemaan sairaalassa jonkin aikaa. :/ Huomenna tapaa lääkärin ja psykiatrin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 yrittäneistä saa lopulta elämänsä kuntoon.

Vierailija
2/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, rankkaa myös lähipiirille. Toivottavasti saisi nyt tarvitsemaansa hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinulle, siskolle ja läheisille.

Vierailija
4/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saa jäädä sairaalaan. Hoidon saaminen saattaa olla kiven takana.

t: samassa veneessä useamman kerran seilannut.

Vierailija
5/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista teille mokemmille.

Miksi pitää mennä näin pitkälle et saa apua? Itsekin ahdistuneena hakenut apua useammalta taholta aiemmin ja mua vaan taputeltu olkapäälle ja sanottu ”sä oir niin vahva et kyl sä selviit”... just joo.

Vierailija
6/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko onnistui viime vuonna.

Voimia.

Vierailija
7/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sinulle, siskolle ja läheisille.

Kiitos! Kaikkein rankinta tämä on äidille, siskon miehelle ja siskon lapselle. En ole osannut ajatellakaan miten rankkaa siskolla on ollut kipujensa kanssa! :( -ap

Vierailija
8/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen aina yrittää itsaria, mutta mies vie sen loppuun asti kuin mies. Paukkurauta suuhun ja liipasimesta veto. Av mamma siivoaa veriroiskeet yksiön seiniltä ja hymähtelee tyytyväisenä yksi ajatus päässä ''taas yksi uliuli vähemmän jesss!''

Onko tuo viestisi hätähuuto? Tarvitsetko apua?

Vierailija
9/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen aina yrittää itsaria, mutta mies vie sen loppuun asti kuin mies. Paukkurauta suuhun ja liipasimesta veto. Av mamma siivoaa veriroiskeet yksiön seiniltä ja hymähtelee tyytyväisenä yksi ajatus päässä ''taas yksi uliuli vähemmän jesss!''

En, jatkan trollaamistani joka ketjussa:). Mukavaa illan jatkoa.

Vierailija
10/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on fakta. Miehen ja naisen ero. Ei ole mitään tekemistä mun kanssa.

Vierailija
11/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mega uliuliuli, paskat miehet tulee jätetään. Hyvät on ikuisia. Ulise totuuttasi vauva täyteen! Itsariprovot kertoo miksi olet miessaastaa.

Vierailija
12/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mega uliuliuli, paskat miehet tulee jätetään. Hyvät on ikuisia. Ulise totuuttasi vauva täyteen! Itsariprovot kertoo miksi olet miessaastaa.

:D voii ootki sinäkin pikkunen angstissa vessanpöntön päällä istunut viiltelemässä? Et uskaltanut viiltää koskaan tarpeeksi syvältä? Pelkäsit kuolemaa?

Vierailija
13/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D voii ootki sinäkin pikkunen angstissa vessanpöntön päällä istunut viiltelemässä? Et uskaltanut viiltää koskaan tarpeeksi syvältä? Pelkäsit kuolemaa?

En. Miesten ja naisten viiltelyssä muuten ei ole mitään sukupuolijakaumaa. Viiltely ei ole myöskään itsariyritys aina. Kuten sanottu, tyhjät kattilat kumisevat kovasti, ihan ulinaan saakka.

Vierailija
14/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tilasto on peräisin?

Vierailija
15/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miesten ja naisten viiltelyssä muuten ei ole mitään sukupuolijakaumaa. Viiltely ei ole myöskään itsariyritys aina. Kuten sanottu, tyhjät kattilat kumisevat kovasti, ihan ulinaan saakka.

Hohhoijjaa.. PRÖÖÖT!!

Vierailija
16/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuja hoidetaan Suomessa todella huonosti. Itse halusin myös kuolla, kun minulla oli ollut yli vuoden kova selkäkipu, johon tuputettiin vain buranaa. Tottakai se johti myös masennukseen ja ahdistukeen, kun mitään ei voinut tehdä ilman kipuja. Lopulta mun fyysiset ongelmat tutkittiin kunnolla ja selkä leikattiin ja kipulääkitys pistettiin kodilleen. Mielenmterveysongelmat alkoi heti tuon jälkeen lieventyä. Onkin nyt tosi tärkeetä ap, että näitä sun siskon kipuja ei nyt pistetä vaan mielenterveysongelmien syyksi! Valitettavasti itsemurha lisää tätä riskiä että sun siskon fyysisiä ongelmia vähätellään. Mielenterveysongelmat, alkoholismi ja päiheongelmat hyvin usein ovat SEURAUS fyysisistä vaivoista, joihin ei ola puututtu, vaikka Suomessa lääkärit usein uskovat juuri toistepäin. Nyt siis Ap tsemppiä ja vaadi että siskosi FYYSISET vaivat hoidetaan myös kuntoon! 

Vierailija
17/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tilasto on peräisin?

Herra Zipilän pöytäkirjasta. Sen mukaan jokainen ihminen joka on ollut aktiivimalli leikkurin alla ja syönyt pari kuukautta puuroa ja vettä ja sen jälkeen yrittänyt itsemurhaa selviytyy takaisin työelämään.

Aktiivimallin voimaa.

Vierailija
18/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuja ei juuri hoideta, buranalla pärjää on nykymeno.

Vierailija
19/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa.. PRÖÖÖT!!

Ulinasta seuraava on kahdelle jalalle nostettu aivoton ( edellä sivistettiin, huom yritys ) mies, joka provoilee toistuvasti itsareilla klikkauksia kerjäämässä. Sen nimitys on saasta. Vastaus yllä todentaa koko roskan.

Vierailija
20/22 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipuja hoidetaan Suomessa todella huonosti. Itse halusin myös kuolla, kun minulla oli ollut yli vuoden kova selkäkipu, johon tuputettiin vain buranaa. Tottakai se johti myös masennukseen ja ahdistukeen, kun mitään ei voinut tehdä ilman kipuja. Lopulta mun fyysiset ongelmat tutkittiin kunnolla ja selkä leikattiin ja kipulääkitys pistettiin kodilleen. Mielenmterveysongelmat alkoi heti tuon jälkeen lieventyä. Onkin nyt tosi tärkeetä ap, että näitä sun siskon kipuja ei nyt pistetä vaan mielenterveysongelmien syyksi! Valitettavasti itsemurha lisää tätä riskiä että sun siskon fyysisiä ongelmia vähätellään. Mielenterveysongelmat, alkoholismi ja päiheongelmat hyvin usein ovat SEURAUS fyysisistä vaivoista, joihin ei ola puututtu, vaikka Suomessa lääkärit usein uskovat juuri toistepäin. Nyt siis Ap tsemppiä ja vaadi että siskosi FYYSISET vaivat hoidetaan myös kuntoon! 

Saanko arvata, että sinulle kuitenkin tarjottiin niitä ssri nappuloita kipuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi