Uusperheet! Miten kestää?
Kysyy nyt uusperheen lapsi! Äidilläni on uusi mies ja olen tietysti todella onnellinen ja iloinen hänen puolestaan. Mies on todella mukava ja ystävällinen minulle ja tulemme kaikki hyvin toimeen.
Äiti ja mies ovat olleet nyt noin vuoden yhdessä, ja minua on alkanut toden teolla häiritsemään yksi asia. Kaikki ällöromantiikka!! Inhottaa kuunnella jatkuvaa ÄÄNEKÄSTÄ pussailua. Aina kyhjöttävät kylki kyljessä ja jokin paijaus menossa. Lepertelevät ja lässyttävät toisilleen. Myöskin kaksimieliset vitsit inhottavat. Lisäksi he ihmettelevät kun poistun omaan huoneeseeni, kun en jaksa enää kuunnella heidän parisuhteensa ääniä.
Kun erosin poikaystävästäni, pyysin äitiäni olemaan vähän viileämmin miehensä kanssa, sillä kestänyt nähdä juuri silloin romantiikkaa. Äitini meni ihan hiljaiseksi (=loukkaantui). Sama meno jatkuu julkisilla paikoilla, hisseissä, ravintoloissa, kylässä, KAIKKIALLA.
Onko mun vaan kestettävä tämä kaikki ällötys vai voiko tästä jotenkin asiallisesti huomauttaa? Haluan vielä painottaa, että miehessä itsessään ei ole mitään vikaa, en vain pidä heidän jatkuvasta hempeilystään.
Kommentit (15)
Oikeasti harva ihminen nauttii siitä, että joutuu olemaan samasa tilassa kuhertelevan parin kanssa. Rumasti sanoen kolmen kimppa ei kiinnosta, kuhertelut tehdään kahden kesken.
Äitusi on ilmeisesti edelleen jonkinlaisessa kuplassa ja ympäristön huomiointi ei näytä onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti harva ihminen nauttii siitä, että joutuu olemaan samasa tilassa kuhertelevan parin kanssa. Rumasti sanoen kolmen kimppa ei kiinnosta, kuhertelut tehdään kahden kesken.
Äitusi on ilmeisesti edelleen jonkinlaisessa kuplassa ja ympäristön huomiointi ei näytä onnistuvan.
Kiitos vastauksesta. Olen ihan samaa mieltä! On normaalia vaikka halata ja pussata kun nähdään tai lähdetään, mutta jatkuvasti se on inhottavaa. Ja kaikki se korvien näykkiminen ja niskan suutelu...
Nro 5 siis Ap. Olen vielä uusi enkä muista aina merkitä...
Kyllä olisi tullut itsellekin teininä todella kiusaantunut jos olisin nähnyt vanhempani toimimassa noin. Tuo mies ei edes ole isäsi. Tuntuu, että äitisi ei tajua, että käytöksensä on epäsopivaa, onko muita asioita joita hän tekee oudosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitusi on ilmeisesti edelleen jonkinlaisessa kuplassa ja ympäristön huomiointi ei näytä onnistuvan.Kiitos vastauksesta. Olen ihan samaa mieltä! On normaalia vaikka halata ja pussata kun nähdään tai lähdetään, mutta jatkuvasti se on inhottavaa. Ja kaikki se korvien näykkiminen ja niskan suutelu...
Auttaisikohan äitiäsi ajatusleikki, jossa kuvittelee oman äitinsä kuhertelemaan naapurin miehen kanssa, samaan aikaan äitisi istuu samassa olohuoneessa 😁 hih, hih Heikki älä ny, hih...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi tullut itsellekin teininä todella kiusaantunut jos olisin nähnyt vanhempani toimimassa noin. Tuo mies ei edes ole isäsi. Tuntuu, että äitisi ei tajua, että käytöksensä on epäsopivaa, onko muita asioita joita hän tekee oudosti?
Muuten äiti ja mies ovat ihan normaaleja ja työssäkäyviä kunnollisia ihmisiä, mutta eivät osaa olla normaalisti toistensa seurassa. Aina pitää olla ihokontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitusi on ilmeisesti edelleen jonkinlaisessa kuplassa ja ympäristön huomiointi ei näytä onnistuvan.Kiitos vastauksesta. Olen ihan samaa mieltä! On normaalia vaikka halata ja pussata kun nähdään tai lähdetään, mutta jatkuvasti se on inhottavaa. Ja kaikki se korvien näykkiminen ja niskan suutelu...
Auttaisikohan äitiäsi ajatusleikki, jossa kuvittelee oman äitinsä kuhertelemaan naapurin miehen kanssa, samaan aikaan äitisi istuu samassa olohuoneessa 😁 hih, hih Heikki älä ny, hih...
Tämä voisi jopa toimia :D
Ap
Kyllä se siitä. Ei ne enää kolmen vuoden jälkeen kuhertele...
Vierailija kirjoitti:
Ehdin varmaan muuttamaan omilleni ennen kuin saavuttavat 3 vuoden merkkipaalun...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikä aloittajaa kirpaise oma eronsa.
On varmasti ärsyttävää. Yritä vaikka ajatella, että teillä on asiat kuitenkin hyvin.
Vastenmielistä. Sanoisin etten suostu katsomaan mitään kuivanussintaa. Onko muuten ihan normaali ihminen vai esitteleekö itseään muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Sanoisin etten suostu katsomaan mitään kuivanussintaa. Onko muuten ihan normaali ihminen vai esitteleekö itseään muutenkin?
Mies on muuten täysin normaali ja täysin asiallinen, itsekin isä.
Alapeukkuja satelee mutta ei kommentteja :D