Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti raskauden keskeytyksen saa?

Surullinen
25.03.2018 |

Mikäli kaavintaan joudutaan, johtuuko sitä odottamaan kauan? Minulla on tuulimunaraskaus ja toivoisin että pääsisin nopeasti tyhjennykseen. Tilanne ottaa kipeää ja olen fyysisestikin huonona. Jatkuvat kivut ja henkinen kipu on vaikea kestää, en haluaisi enää odottaa yhtään!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin heti  testin jälkeen yhteyttä terveyskeskukseen,  lääkkeellinen keskeytys tehtiin viikolla 6.  Ei kaavittu.

Vierailija
2/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö heti tyhjennykseen? Vai pitääkö odottaa päiviä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni odottaessa pari viikkoa. Ensin muutama päivä ekaa lääkäriaikaa, sitten piti varata naistentautien polille aika, ja ekan naistentautien poliajan jälkeen meni pari päivää ennen kuin varsinainen keskeytysaika oli. Minullakaan ei kyllä kaavittu vielä siinä vaiheessa, vaan vasta muutamaa viikkoa myöhemmin, kun lääkkeellinen ei onnistunut täydellisesti.

Tsemppiä. Tiedän tunteen kyllä.

Vierailija
4/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua 😫 minä en henkisesti jaksa odottaa enää yhtään. Auttaisiko se jos pyydän päästä kaavintaan. Minä en jaksa enää. Ap

Vierailija
5/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua 😫 minä en henkisesti jaksa odottaa enää yhtään. Auttaisiko se jos pyydän päästä kaavintaan. Minä en jaksa enää. Ap

Paljonko sinulla pitäisi olla viikkoja? Sinun tilanteessasi varmasti pääset lyhyemmällä odotusajalla (minä halusin keskeyttää raskauden). Viikoista riippuen tyhjennys tehdään joko lääkkeillä tai kaavinnalla. Nykyään suositaan lääkkeitä. Jos viikkoja on varsin vähän, sen voi tehdä kotona. Jos viikkoja on 8-9 tai enemmän, se tehdään polikliinisesti.

Vierailija
6/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla RV 8 vähintään nyt mutta tilanne on epäselvä kierron takia. Vähintään siis tuon rv8, ellei enemmänkin. Kaksi kertaa kohtu todettu tyhjäksi kuvauksessa eikä mitään kasva. Ap

Vierailija
7/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuulimunaraskauden keskeytykseen pääse heti saman tien, kun on tuulimunaksi todettu.

Mistä tiedät, että on tuulimuna?

Vierailija
8/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultralla on seurattu tilannetta useita viikkoja. Nyt on viimeinen seuranta ja pelkään että seurantaa vain jatketaan. Lisäksi oma kehon tieto, ei normaali raskaus.

Vierailija
9/9 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin tuulimuna torstaina ja pääsin seuraavana maanantaina tyhjennykseen. Ja tämä oli siis viime joulukuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme