Meidän wt perhe syö pääsiäisenä
Kommentit (18)
En tiedä, rahat on vähissä joten jotain halpaa. Varmaan pastaa ja tomaattimurskakastiketta tai vastaavaa.
Mäkkiin mennään kun noitakännistä selvitään.
Oi lammasmakkaraa!Pitääkin muistaa ottaa sulamaan.Viime syksynä itse tehtiin...
Todennäköisesti meillä myös lampaanviulua tarjolla...
Pari kiloo ryynärii ja kersoille kalapuikkoi. Kaljaa saa ja limppaa.
Olen niin wt etten edes tiedä koska on pääsiäinen. Eli varmaan ihan normaalia kotiruokaa kuten muunakin arkena
Uunissa paistettuja kanankoipia, lohkoperunoita ja salaattia. Toisena päivänä kanan paikalla uunilohi. Ei oikein osata kokata, mutta tämä perusruoka maistuu meidän perheelle.
Lidlin halpoja pääsiäismunia kakaroille. Virpojille ei avata ovea tietenkään. Juhlaruuaksi voisi olla just ehkä jotain valmiiksi marinoitua porsaan kasleria uunissa paistettuna ja hienoksi sen tekee se, että on myös salaattia tarjolla, mutta eihän sitä kukaan ota.
🇺🇦🇮🇱
Kaaren prismasta haetaan klo 21 jälkeen punalaputettuja tuotteita. Saa katsoa mitä on tarjolla.
mämmiä roppakaupalla 😝, jotain tarjouseineksiä jälkkäriks - simalla kurlataan alas
Varmaan jotain broileria ja riisiä. Jos viitsin sulatan mikrossa sekavihanneksi ja teen salaatin. Mämmiä ja simaa. Mitään lampaita tai kaloja on turha laittaa, koska niitä ei syö kukaan. Jonain päivänä ehkä lasagnea.
Ai onko nyt menossa pääsiäinen?
Teen lämpimiä voileipiä.
Makaroonilootaa ja porkkanaraastetta. Lapsille kindermunia monta ja aikuisille kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin wt etten edes tiedä koska on pääsiäinen. Eli varmaan ihan normaalia kotiruokaa kuten muunakin arkena
Just näin! Tää komppaa ❤
Pitsaa.